Gjest Primula Skrevet 2. desember 2003 #21 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har hørt om noen som fikk utskrevet en type astmamedisin som visstnok kun hadde en bivirkning, nemlig at man ble søvning. Dette er ikke noe jeg har vurdert selv, men dersom man virkelig har prøvd alt over lengre tid er det kanskje verdt et forsøk? min datter sovnet forøvrig klokken 21.15 ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olive Skrevet 2. desember 2003 #22 Del Skrevet 2. desember 2003 Legger meg sammen med jenta vår på tre jeg, er så koselig så. Og hun sovner som regel i løpet av tre sanger. På sommerstid sitter jeg ved siden av sengen hennes, men nå om vinteren er det kaldt så jeg kryper under til henne. Vi funderte også lenge på om dette var riktig eller galt, men kom til at for oss var det riktig. Planen er å ta det i etapper, slik at jeg ikke blir liggende der til hun er 15 ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. desember 2003 #23 Del Skrevet 3. desember 2003 :o Vel, da skal MYE være prøvd før man tyr til medikamenter. Det er faktisk endel bivirkninger på denne typen medisin. Altså ikke noe å anbefale... Ja, selvfølgelig. Men alle trenger søvn i perioder, for å komme seg litt ovenpå igjen. Ikke mye bivirkninger av Vallergan. Lucia: Det er Vallergan ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå