Gå til innhold

Naken med eller uten ?

Nøste

Anbefalte innlegg

Til dere menner og gutter hva synes dere om pyjamas liker dere å ligge med pyjamas eller ligge naken i senga . Han jeg bor sammen med liker helst å ligge naken han kan ikke fordra pyjamas men har du en god dyne så går det greit, jeg liker heller ikke pyjamas det er bare noe dritt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snowflake

Pysjamas? Et ord som jeg ikke kjenner til :hoho:

Her soves det uten en tråd - bare god og varm mannekropp mot huden min i tillegg til dyne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og liker hellst og sove naken. men det hender at sambo tar på seg en pysj ja, men det er fordi vi bor i norge da og er ikke akkurat kjennt for varme vintrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

sover helst i truse jeg. (Ikke string!) Føler at jeg kan bli litt fuktig der nede om natten og det kjennes best med truse på.. (rart? :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge jeg sover med mannen min sover jeg naken, men når han ikke er hjemme, eller jeg sover et annet sted foretrekker jeg å sove i trusa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt naken begge to.. Men sover jeg alene en natt så sover jeg med pysj, ullsokker, 1 extra dyne og ullteppe! Fryser veldig mye uten gutten min jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken , og det gjør stort sett samboeren også. Det er meg som har fått ham til det, for tidligere sov han alltid med boxeren på! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...