Purple Toxic88 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 17. september 2011 må bare si at BALLONG ER ET HELVETE!!!!! fyyy satan, har liggi med rielignende menssmerter, som har kommet hvert 7-8min, siden jeg fikk satt den inn 14.30, og først nå har de begynt å gi seg... har trilla så mye tårer i dag, at jeg trukke det fins noe mer, og er helt skutt i kroppen.. men takk gud så har de begynt å gi seg nå, så jeg håper virkelig på en (ihvertfall delvis) god natts søvn men om jeg finner ut at denne ballongen ikke har gjort det den skulle, og jeg gikk igjennom disse smertene uten grunn, skal jeg tre hele driten ned halsen på den legen som satte den inn men uansett, i morgen blir jeg lagt inn, så nå kan det bare gå en vei de neste dagene så håper at nestegang jeg poster noe her på KG, så har jeg en liten wish me luck ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. september 2011 #82 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Lykke til! Heier på deg! Endret 18. september 2011 av sjøhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #83 Del Skrevet 18. september 2011 Dette kommer til å gå så bra! Selv om det gjør vondt nå, så er det verdt det når den lille ligger i armene dine. Lykke til Purple Toxic88! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 18. september 2011 #84 Del Skrevet 18. september 2011 Lykke til Snart har du baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #85 Del Skrevet 20. september 2011 Nå har det vært stille her en stund, synes jeg! :D Har lillemann kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå