chimp Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Ble den vitsen min så hard kost for deg at den måtte slettes????? Til og med fra Snikk-snakk???? Pyse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 30. november 2003 #2 Del Skrevet 30. november 2003 Hva har du gjort NÅ da???.... Slettet på snikksnakk??? jøss... det har ingen klart før tror jeg!!! Chimp er RÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. november 2003 #3 Del Skrevet 30. november 2003 Vits eller ikke, den var upassende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2003 Hva har du gjort NÅ da???.... Slettet på snikksnakk??? jøss... det har ingen klart før tror jeg!!! Chimp er RÅ!!! Gjorde mitt beste for å bli den første som slettes på Snikk-snakk, og det klarte jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. november 2003 #5 Del Skrevet 30. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 30. november 2003 #6 Del Skrevet 30. november 2003 ... hihi.. syntes den var dritbra jeg da... Og ikke så vågal heller.... hmmm.... skal vi se hvem som kan bli slettet flest ganger på en dag fra snikksnakk?.... Eller kanskje ikke...... Klem til Hege!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2003 ... hihi.. syntes den var dritbra jeg da... Og ikke så vågal heller.... hmmm.... skal vi se hvem som kan bli slettet flest ganger på en dag fra snikksnakk?.... Eller kanskje ikke...... Klem til Hege!! Pissbra kanskje???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #8 Del Skrevet 30. november 2003 Chimp, da..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #9 Del Skrevet 30. november 2003 Gjorde mitt beste for å bli den første som slettes på Snikk-snakk, og det klarte jeg..... WOW hva handlet den vitsen om mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå