koldbruna Skrevet 20. september 2011 #21 Del Skrevet 20. september 2011 Vi gir til mannens mor,og søsken med familie. Familien er veldig liten,er snakk om 25 julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 20. september 2011 #22 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg kjøper kun til de nærmeste. Som familien og nære venner. Kjøper ikke til noen jeg aldri ser eller hører fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 21. september 2011 #23 Del Skrevet 21. september 2011 Kjøper kun til mor, bror, kjæreste og min mors kjæreste. Har veldig liten slekt så julegavestresset har jeg til gode å oppleve Venninner gir jeg heller ordentlige bursdagsgaver til, fremfor å bare "bytte penger" som noen andre her nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. september 2011 #24 Del Skrevet 21. september 2011 Vi gir til mannens mor,og søsken med familie. Familien er veldig liten,er snakk om 25 julegaver. Jeg syns det hørtes mye ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #25 Del Skrevet 21. september 2011 Vi gir gaver til * mine besteforeldre (* kanskje besteforeldre nummer 2) * mine foreldre * min bror * min søster * vårt barn * (kanskje vi skal kutte ut presanger til hverandre i år?) (* hans far??) * hans mor med familie * hans søster * hans bror? (* kanskje ikke hans bror nummer to..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 21. september 2011 #26 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg gir til: Mamma og pappa Bror og kone Tre tantebarn Farmor og farfar Samboeren Samboeren gir til sin del av familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 21. september 2011 #27 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg gir til: - Mamma og pappa - Mine to søstre - Bestefar - Onkel og tante - Ett søskenbarn + partner - To venninner Og selvfølgelig gir jeg til kjæresten min Vi har ordnet det slik at jeg ordner til min side og han til sin side. Men gavene er fra oss felles. På hans side er det hans tre søsken, hans mor, hans far og hans bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #28 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg og samboeren min gir sammen til: - Mine foreldre - Hans foreldre - Mine søsken + barn - Hans søsken + barn Jeg alene gir til: - To venninner av meg Vi gir ikke gaver til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. september 2011 #29 Del Skrevet 25. september 2011 Gir til foreldre,søsken,nevøer/nieser,besteforeldre og selvsagt egne barn. Gir også til en gammel ugift onkel uten barn,tenker det gjør julen litt hyggeligere når man ikke har så mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 25. september 2011 #30 Del Skrevet 25. september 2011 Gir også til en gammel ugift onkel uten barn,tenker det gjør julen litt hyggeligere når man ikke har så mange Det synes jeg er veldig fint gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrus Skrevet 25. september 2011 #31 Del Skrevet 25. september 2011 Mann, barn, tantebarn tom konfirmantalder. Vi voksne søskjen har slutta å gi kvarandre gåve. Det same gjeld mellom meg og mine foreldre. Det same gjeld for bursdagsgåver. Dette er interne "reglar" som er delvis arva innan min familie og delvis etablert gjennom dialog og etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå