Lotta1 Skrevet 2. mars 2012 #701 Skrevet 2. mars 2012 Er det noen som opplever vonde muskler/ledd? Jeg er usikker på om det er relatert til kuren eller bare generell stivhet. Men vet jo det er en vanlig bivirkning. Er skikkelig vond i musklene av og til, og i hofteleddene.. Spesiell bivirkning altså...
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. mars 2012 #702 Skrevet 2. mars 2012 Er det noen som opplever vonde muskler/ledd? Jeg er usikker på om det er relatert til kuren eller bare generell stivhet. Men vet jo det er en vanlig bivirkning. Er skikkelig vond i musklene av og til, og i hofteleddene.. Spesiell bivirkning altså... Jepp, jeg gjør det, men det er en "lidelse" jeg har fra før som forårsaker det, ikke isoen.
finkel Skrevet 2. mars 2012 #703 Skrevet 2. mars 2012 Har rødheten og sårheten gått over til dere underveis, eller er det noen som har hatt det hele tiden? Jeg sliter med at huden er så sår, etter en dusj kjennes det ut som all hud er slipt vekk med sandpapir omtrent. Kan ikke dra en finger over ansiktet en gang uten at det gjør vondt...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #704 Skrevet 3. mars 2012 Har rødheten og sårheten gått over til dere underveis, eller er det noen som har hatt det hele tiden? Jeg sliter med at huden er så sår, etter en dusj kjennes det ut som all hud er slipt vekk med sandpapir omtrent. Kan ikke dra en finger over ansiktet en gang uten at det gjør vondt... Huden min har aldri vært spesielt sår på denne kuren, men var sterkt plaget av rødhet i starten. Det forsvant vel etter ca 1 mnd Anette
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. mars 2012 #705 Skrevet 3. mars 2012 Har rødheten og sårheten gått over til dere underveis, eller er det noen som har hatt det hele tiden? Jeg sliter med at huden er så sår, etter en dusj kjennes det ut som all hud er slipt vekk med sandpapir omtrent. Kan ikke dra en finger over ansiktet en gang uten at det gjør vondt... Njei, har vel skjedd to ganger, tror jeg.. Først var det veldig sårt et par dager i starten av kuren, også gikk det over. Så rett etter jul gikk jeg tilbake til LRP-produkter igjen, og da ble jeg også veldig sår et par dager, så gikk det over igjen. Får håpe det går snart over hos deg også, ikke morsomt å gå rundt å ha vondt
finkel Skrevet 3. mars 2012 #706 Skrevet 3. mars 2012 Njei, har vel skjedd to ganger, tror jeg.. Først var det veldig sårt et par dager i starten av kuren, også gikk det over. Så rett etter jul gikk jeg tilbake til LRP-produkter igjen, og da ble jeg også veldig sår et par dager, så gikk det over igjen. Får håpe det går snart over hos deg også, ikke morsomt å gå rundt å ha vondt Phuh... Da har jeg håp om at det kan gå over, iallefall Takk!
Lotta1 Skrevet 3. mars 2012 #707 Skrevet 3. mars 2012 Huden min har aldri vært spesielt sår på denne kuren, men var sterkt plaget av rødhet i starten. Det forsvant vel etter ca Anette Virker som huden vår reagerer ganske likt på denne kuren.. Satse på at vi fortsetter å være like heldige hva gjelder bivirkningene
Fuete Skrevet 4. mars 2012 #708 Skrevet 4. mars 2012 Hei, har et spørsmål angående muskelsmerter...Tar dere nokka smertestillende Ibux/ noen andre medisiner? Fikk så djevælsk vondt at jeg må på legevakt forå få meg nokka sterk medisin...
Lotta1 Skrevet 4. mars 2012 #709 Skrevet 4. mars 2012 Hei, har et spørsmål angående muskelsmerter...Tar dere nokka smertestillende Ibux/ noen andre medisiner? Fikk så djevælsk vondt at jeg må på legevakt forå få meg nokka sterk medisin... Jeg har tatt paracet en gang (tåler ikke ibux) når det sto på som verst... Det er ikke noe godt. Men en varm dusj og varmepose der det verker som verst hjelper også litt.
Lotta1 Skrevet 4. mars 2012 #710 Skrevet 4. mars 2012 Hei, har et spørsmål angående muskelsmerter...Tar dere nokka smertestillende Ibux/ noen andre medisiner? Fikk så djevælsk vondt at jeg må på legevakt forå få meg nokka sterk medisin... Jeg har tatt paracet en gang (tåler ikke ibux) når det sto på som verst... Det er ikke noe godt. Men en varm dusj og varmepose der det verker som verst hjelper også litt.
Fuete Skrevet 4. mars 2012 #711 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har tatt paracet en gang (tåler ikke ibux) når det sto på som verst... Det er ikke noe godt. Men en varm dusj og varmepose der det verker som verst hjelper også litt. Oki.. fikk pinex forte på legevakt... vurderer å avslutte hele kuren for de smeter er ikke verdt det..
soile Skrevet 4. mars 2012 #712 Skrevet 4. mars 2012 Oi, det hørtes ikke bra ut, Fuete! Hvor lenge har du gått på kuren? Hos meg er tilstanden fremdeles den samme. Ingen kviser, men har ennå tørre, røde flekker i kinnene. Forsøker å ikke pille på dem, men ... Har forresten fått et helvetes utslett på halsen, det klør og svir. Jeg har brukt å få stressutslett o.l. der før, men ikke så voldsomt. Vil ikke legge skyld på iso, men har ingen forklaring på hvorfor det har oppstått nå. Fryktelig plagsomt er det i allefall.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. mars 2012 #713 Skrevet 4. mars 2012 Har noen av dere tips til produkter vi kan bruke for å få bort sorte prikker mens vi tar tablettene?
soile Skrevet 4. mars 2012 #714 Skrevet 4. mars 2012 Har noen av dere tips til produkter vi kan bruke for å få bort sorte prikker mens vi tar tablettene? Har du prøvd å koke opp vann og dampe huden? Husker jeg brukte den metoden da jeg var i tidlig tenårene og sleit grådig med det der. Har fungert utmerket under kuren også, særlig for tette porer.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. mars 2012 #715 Skrevet 4. mars 2012 Har du prøvd å koke opp vann og dampe huden? Husker jeg brukte den metoden da jeg var i tidlig tenårene og sleit grådig med det der. Har fungert utmerket under kuren også, særlig for tette porer. Det kan jeg prøve. Fungerte ikke før kuren, men kanksje nå? Bruker du noen produkter etterpå da, eller hva gjør du?
soile Skrevet 4. mars 2012 #716 Skrevet 4. mars 2012 Ja, renser ansiktet med en mild ansiktskrubb, klapper tørt og smører meg godt inn med fuktighetskrem etterpå. Den metoden fungerer også knall for flassende hud, hvertfall i mitt tilfelle!
Fuete Skrevet 4. mars 2012 #717 Skrevet 4. mars 2012 Oi, det hørtes ikke bra ut, Fuete! Hvor lenge har du gått på kuren? Gikk nå bare 3 uker.. men det var akutte smerter og veldige sterke. Skal ta det opp med legen på tirsdag, men min hudlege er nå elendig kar som henviser meg kun til bruksanvisnig uten å svare på mine spørsmål :/
Fuete Skrevet 4. mars 2012 #718 Skrevet 4. mars 2012 Oi, det hørtes ikke bra ut, Fuete! Hvor lenge har du gått på kuren? Hos meg er tilstanden fremdeles den samme. Ingen kviser, men har ennå tørre, røde flekker i kinnene. Forsøker å ikke pille på dem, men ... Har forresten fått et helvetes utslett på halsen, det klør og svir. Jeg har brukt å få stressutslett o.l. der før, men ikke så voldsomt. Vil ikke legge skyld på iso, men har ingen forklaring på hvorfor det har oppstått nå. Fryktelig plagsomt er det i allefall. Gikk nå bare 3 uker.. men det var akutte smerter i ryggen og så veldige sterke.. Skal ta det opp med hudlegen på tirsdag..gruer meg for hudlegen er ikke til stor hjelp.. han henviser meg kun til bruksanvisning uten å svare på mine spørsmål..
soile Skrevet 5. mars 2012 #719 Skrevet 5. mars 2012 Gikk nå bare 3 uker.. men det var akutte smerter i ryggen og så veldige sterke.. Skal ta det opp med hudlegen på tirsdag..gruer meg for hudlegen er ikke til stor hjelp.. han henviser meg kun til bruksanvisning uten å svare på mine spørsmål.. Uff, det høres slett ikke bra ut! Trist å høre at hudlegen din er slik, håper han forstår alvoret
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #720 Skrevet 5. mars 2012 Virker som huden vår reagerer ganske likt på denne kuren.. Satse på at vi fortsetter å være like heldige hva gjelder bivirkningene Hehe ja, vi har reagert veldig likt Får håpe det ja Hva er status hos deg nå? Selv får jeg fortsatt noen kviser, men fy søren så fin huden har blitt. Det er helt utrolig, og en enorm forskjell Jeg er så glad! Har imidlertid fått en ny bivirkning, disse fantastiske skorpene i nesa.. Blæh. Vondt gjør det! Noen som har tips i forhold til det? Orker ikke bla bakover i tråder Anette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå