Gå til innhold

Hva spør h*n om?


KiirKari

Anbefalte innlegg

Hei, igjen!

Skal mest sannsynlig ta meg en tur til legevakten i dag.

Men jeg lurer litt på va legen vil spørre om? Vil gjerne være litt forberedt! :-)

I den andre tråden fant jeg ut at det mest sannsynlig ikke var noen nåler involvert, men etter og ha lest litt på nette har jeg sett at legen kansje tar blodprøve vis det er tvil om kyssesyke. Er dette sant?

Hvilke spørsmål vil h*n spørre om vis h*n tror det er kyssesyke?

Tusen hjertelig takk om du tar deg 5 min til og svare på noen/disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er noe som feiler deg, og legen ikke vet hva, så er det veldig normalt at det blir tatt en blodprøve for å sjekke diverse verdier. Dette gjøres som standard ved mistanke om kyssesyke, deriblant for å se om du har leverbetennelse også.

Nå gidder jeg rett og slett ikke å lete opp den andre tråden din for å plukke opp tråden din, en bieffekt av at du lager to tråder, så jeg aner ikke hva som er nevnt tidligere. Er du redd for sprøyter, så sier du ifra til legen din, og om du er heldig og har en grei/ tålmodig lege, så kan det hende at du får påsmurt Emla-krem, da merker du ingenting. De fleste leger vil nok heller bare be deg bite tenna sammen (og vokse opp). :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har nok noen år igjen til og "vokse opp" er 13 ;)

Hihi, godt å høre. Da får du HELT sikkert Emla-krem om du ber om det. :) (Forutsett at dem har det hos din lege.) Happy helbredning!

Endret av Lille Måne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, takker! :-D

Tror jeg skal klare meg, har tatt livmorshalskreft sprøytene, da brukte jeg Embla plaster så det går nok så fint så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...