Gjest Survival Skrevet 2. oktober 2011 #41 Skrevet 2. oktober 2011 Godt å se at det er noen her inne som ikke bare er opptatt av kiloene.. Er litt som deg jeg, vil komme i bedre form, men tenker ikke bare på kiloene.. Heller komme i fysisk form. Lykke til Heisann Ja, det er mye mer motiverende, syns du ikke? Det er jo den fysiske formen som er viktig!
momo Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #42 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er og mest opptatt av og komme i god fysisk form. Men har samtidig 10 kg som skal av. Men regner og med at de kiloene automatisk går av hvis jeg trener mye, og spiser sunnt. For synes det er lettere å spise sunnt da jeg trener, har mer fokus på og spise bra nok for å klare treninga bra. Her har jeg trent styrke i dag, skikkelig deilig.
momo Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #43 Skrevet 4. oktober 2011 Gått en lang tur i skogen i dag. Og kostholdet begynner å bli bedre nå etter utskeielsene ved mensen. Så håper jeg klarer å fortsette det nå og. Treningen er jeg ihvertfall godt igang med, og støl overalt, men bare deilig.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #44 Skrevet 4. oktober 2011 Slenger meg med Selv er jeg 23 år. jobber deltid. og er helt utrent. 165 Høy, 60 kilo. Målet er 55 kilo. Treningen jeg har startet med er jogging. og det kommer jeg til og holde på med frem til det er for mye snø og is ute. Etter det blir det zumba, spinning. og vekter som jeg har hjemme. Mulig jeg investerer i noe nytt treningsutstyr etter hvert også. Når jeg føler jeg har kommet i form vil jeg starte med yoga og kanskje noen saltimer for og bli mer fleksibel og holde på formen LYKKE TIL JENTER! WE CAN DO IT
meesaa Skrevet 4. oktober 2011 #45 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skal delta på KK-Mila snart :-) Flere som blir med på den? Men ja, til poenget, jeg vil ned noen kilo og bli fastere, rett og slett for at det skal bli enklere å komme seg opp motbakkene (eller bortover asfalten generelt når man løper) Ble MYE is, avslapping, lange solrike dager og seine feite måltider i sommer, jeg har lagt på meg 5-6 kg i løpet av noen måneder bare. Har veid 60, har veid 50, ligger nå på en 56. Følte meg rett og slett finest på en 52+/- så det er målet mitt. Trengs dermed mindre mat, mer trening og disiplin (men for å ikke høres helt gal ut må jeg presisere med mindre fet mat, og mindre unødvendige kalorier gjennom godteri, kaker, ekstra sukker i kaffe, smør på brødskiva etc etc) Ingen anoreksi-tanker her i gården nei! Håper på en halv kilo i uka jeg, så snakkes vi til jul!Da er jeg fornøyd håper jeg:)
jenascia Skrevet 5. oktober 2011 #46 Skrevet 5. oktober 2011 har planer om en økt i dag, blir cardio på meg.. har forresten siden vi startet gått ifra 79 til 77 kilo!!!
momo Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #47 Skrevet 5. oktober 2011 Meesaa KK mila hørtes gøy ut. Men skal ikke delta, litt for kort tid å forberede meg på noe sånnt. jenascia 2 kg er kjempebra. Jeg ligger fortsatt på 69 kg, men så hadde jeg en del utskeielser i forbindelse med mensen da. Så vet godt hvorfor ikke jeg har gått ned. Så fra og med i dag så fører jeg inn all mat og trening på mylog. Da har jeg full oversikt over hvor mye kalorier, proteiner, karbo og fett jeg får i meg daglig. For selv om jeg spiser sunnt, så er det vel kanskje lett å lure seg selv litt iblandt. Så har jeg gått 2 timer i skogen i dag i raskt tempo. Er så deilig nå som det er fint vær, men samtidig kjølig og alle fine høstfarger. Får bruke skogen mens man kan.
Vit Skrevet 5. oktober 2011 #48 Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Jeg må visst melde meg ut av denne tråden, for jeg kommer nok ikke til å klare å gå særlig ned i vekt de neste 8 månedene. Jeg er gravid!! Hyggelig å prate med dere, og masse lykke til med å gå ned i vekt!
Gjest Survival Skrevet 5. oktober 2011 #49 Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Jeg må visst melde meg ut av denne tråden, for jeg kommer nok ikke til å klare å gå særlig ned i vekt de neste 8 månedene. Jeg er gravid!! Hyggelig å prate med dere, og masse lykke til med å gå ned i vekt! Wow! God grunn til å melde seg ut ja. Gratulerer!
muesli Skrevet 6. oktober 2011 #51 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer Vit Eg hadde meg ein time med yoga heima i stua i går, og ohhhh my! yoga er jo kjempe tungt Skjønner godt at ein kan få ein flott kropp av bare yoga I dag skal eg ut å gå i skogen, har heldigvis regnkle
momo Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #52 Skrevet 6. oktober 2011 Ja yoga kan være tøft det. Men er forskjell på yoga, men husker en type yoga jeg gikk på en periode, og jeg ble jo ofte støl etterpå, for brukte musklene så mye. Har dvd på den yoga typen, så kanskje prøve den igjen en dag. Ellers har jeg vært i Sverige i dag, og det ble nytt treningstøy, masse proteinpulver, en supersøt rosa liten shaker og ellers masse sunn mat. Så nå ennå mer motivert for trening og sunn mat.
Gjest Survival Skrevet 6. oktober 2011 #53 Skrevet 6. oktober 2011 Det er så godt å begynne i oktober -11 med å "finne" bikinikroppen. De aller fleste begynner i mai -12 og da er det jo aaalt for sent. Jeg håper jeg klarer å holde de gode vanene helt frem til sommeren!! 1
momo Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #54 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, var det jeg tenkte var lurt og, starter vi nå så er jo sjansen for å lykkes så mye større. Har selv prøvd å starte i april/mai med å finne bikiniformen, og det mislykkes virkelig. Også får vi det og mer inn som en lisvstilendring, med sunnere kosthold og trening. Ikke noe hysteri på at man har 2 mnd på seg til å miste 10 kg. Så blir det forhåpentligvis mye lettere å holde oss slanke og spreke etterpå også.
momo Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #55 Skrevet 7. oktober 2011 I dag har jeg vært og trent styrke med kjærsten. Så ble nok en litt tøffere økt en vanlig. For han er temmelig flink til å presse. Så kjenner jeg er helt sliten i musklene. Nå skal jeg lage hjemmelagde karbonader, så jeg har noe sunnt og enkelt og ta med til lunsj på skolen. Og tenkte jeg og skulle lage kyllingkjøttboller en dag, så jeg har noe og variere med.
merhan Skrevet 7. oktober 2011 #56 Skrevet 7. oktober 2011 Hei, alle treningsglade mennesker. Dette hørtes ut som et morsomt sted å være Jeg har alltid trent 3-5 ganger i uken siden jeg var 14 år, nå er jeg 21 og har gått nesten et år uten å trene. Noe som merkes! Grunnen er motivasjonen.. Jeg er 167 høy og veier nå 60 kg, jeg veide mere enn dette når jeg var godt trent, da veide jeg 65-67 kg. Noe jeg vil tilbake til. Jeg har mistet all muskelmasse og lagt på meg igjen med noe som kalles for fett. For min del så kommer jeg til å trene en del spinning/sykling og løping, litt vekter, en masse tøying og kickboksing en dag uken siden jeg har holdt på med dette siden jeg var femten. Det er noe jeg også vil anbefale til alle sammen, du får en perfekt jentekropp og en kondis selv PT på Elixia vil misunne dere;)
momo Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #57 Skrevet 9. oktober 2011 Merhan velkommen hit! Kickboksing høres gøy ut, og ikke minst slitsomt ut. Så tviler ikke på at det er noe man får både god kondis og muskler av. Jeg har vært på trening i dag, trent styrke. Og ellers klart en helg uten noe godteri, brus eller annet usunnt. Og nå sitter begge barna i sofaen med meg og spiser godteri. Så synes jeg selv er flink som ikke har rørt noe.
momo Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #58 Skrevet 10. oktober 2011 Vært på trening i dag og, trent styrke på mage og ben og gått raskt på mølla i 25 min. Kjenner nå at jeg er kommet inn i treninga, for er bare deilig å trene, og gleder meg til hver trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå