momo Skrevet 26. september 2011 Forfatter #22 Skrevet 26. september 2011 Vært på trening igjen i dag. Ble styrke og 30 min joggetur. Skal trene igjen i morgen, men da blir det bare styrke, for skal ha en hard økt på bena, og da er nok ikke jogging etterpå så lurt. Så på onsdag blir det spinning. Men da blir det ikke mer trening før helgen. Ellers er kostholdet nesten perfekt. I dag ble det en sjokolade og litt lakris. Men vært flink hele forrige uke, og flink i helga og.
Vit Skrevet 27. september 2011 #23 Skrevet 27. september 2011 Du er god momo! Jeg trente en time styrketrening, og gikk en times tur i går. Det blir PT -time i løpet av denne uken, det skal bli bra! Kostholdet er jeg ikke så veldig god på, men jeg prøver. Prøver å begrense meg litt til hvert måltid, spise ofte nok, og ikke ta så store porsjoner.
momo Skrevet 27. september 2011 Forfatter #25 Skrevet 27. september 2011 Så bra vi blir flere! Her har jeg trent styrketrening i dag, og bena mine er helt kjørt. Så spent på hvor støl jeg blir i morgen. Ellers er jeg sulten som en ulv om dagen, er nok kombinasjon av treningen og at mensen er rett rundt hjørnet. Så spiser en del mat om dagen, men prøver å spise mest mulig sunnt da. Vit har du personlig trener? Det skulle jeg så gjerne likt og hatt og. Men har ikke økonomi til det. Skal få litt hjelp av kjærsten neste uke da. Men han trener selv så mye, og har stebroren sin som personlig trener. Så han har jo ikke mye tid.
Gjest shirelle Skrevet 27. september 2011 #26 Skrevet 27. september 2011 Ingen som har tenkt å ha et litt mer kortsiktig mål da, f.eks. jula, det er 3 måneder til. Ingen som skal til varmere strøk i jula? Jeg skal det, så burde ha bikinkroppen til da Kanskje vi kan lage en egen tråd hvis det er flere som vil ha bikinkroppen om 3 måneder? let me know..
momo Skrevet 27. september 2011 Forfatter #27 Skrevet 27. september 2011 Her blir det nok langsiktig mål. Men mellommålet mitt er at jeg skal veie 60 kg til jul, jeg veier nå 69 kg. Men bikinikroppen er ikke klar da, selv om vekta har gått ned. For etter jul skal den da bygges opp og strammes inn. Men skal nok til sydligere strøk i påsken, så håper at bikinikroppen er ganske klar til da.
Vit Skrevet 27. september 2011 #28 Skrevet 27. september 2011 Ja jeg har personlig trener. Eller, skal starte opp denne uken! Har spart en stund til det, fordi jeg sliter med en skade etter en ulykke, og er redd for å trene feil på egenhånd. Har prøvd det før, og da ble jeg verre... Jeg vil ned i vekt til nyttår, for da skal jeg på tur, men jeg regner ikke med noen bikinikropp innen det. Men 5 kg mindre hadde ikke vært galt...
Mollypolly Skrevet 27. september 2011 #29 Skrevet 27. september 2011 Hei! For en morsom tråd! Har lyst å slenge meg med dere! God ide for å holde motivasjonen oppe, å motivere hverandre!! :-) Selv har jeg startet for fullt denne høsten med trening og lavkarbo kosthold - ikke at jeg har noen mål om å gå ned i kilo - men rett og slett stramme opp litt og forme kroppen slik jeg vil! Og ikke minst holde seg i god fysisk form - noe jeg merker godt på det mentale plan også! Det handler ikke om å kutte ut karbohydratene - men å kutte ut kildene til de "tomme" karbohydratene ---> Stivelse og glukose, som man har i poteter,pasta, sukker, mel, ris.. og heller få i seg karbohydrater iform av kostfiber--->grønnsaker,nøtter, korn, frø osv.. Merker STOR forskjell på hele kroppen og psyken! Har lyst å begynne å trene styrke nå da, men mangler liksom en ukeplan for øvelser og fordeling av muskelgrupper...
jenascia Skrevet 28. september 2011 #30 Skrevet 28. september 2011 da er jeg igang igjen etter bursdag og alt. klarte oppkjøringa, så nå kjører jeg til trening så mye jeg kan! trente i 40min på mølla i dag, 2/3 var jogging, så trente jeg styrke på armer og bryst! deilig å være igang igjen!
momo Skrevet 28. september 2011 Forfatter #31 Skrevet 28. september 2011 MollyPolly kjempefint at du vil være med her. Hvis du trener på et treninssenter så setter de opp et styrkeprogram til deg. jenascia gratulerer med førerkort. Og så flink du er på trening. Jeg skulle egentlig på spinning i dag, men er så støl at jeg nesten ikke klarer å gå, så tror ikke jeg hadde overlevd spinning. Får heller ta spinning på fredag eller lørdag.
Mord-Sith Skrevet 29. september 2011 #32 Skrevet 29. september 2011 Eg jobbar og mot eit mål til somaren da eg skal til Kreta. Hadde vert greit å tørre å vise meg ute i bikin til da. Hadde vert greit å være nøgd meg meg selv for ein gongs skyld! Eg trenar tung styrke 3-4 gongar i veka, og skal bli flinkare til å trene kardio når eg ikkje har styrkedagar. Eg er på ein diett som skal hjelpe meg ned i vekt for no, og seinare vedlikehalde og byggje meir musklar!
muesli Skrevet 29. september 2011 #33 Skrevet 29. september 2011 Eg melder meg på eg og! Har egentlig ikkje nokon kg eg må ned, er relativ slank, så eg er meir opptatt av å stramme opp kroppen. Har ikkje heilt lagt treningsplane enda, men har eit treningsopplegg på treningssenteret, må bare bli litt flinkare å bruke det Har og tørka støv av yoga matta mi Eit anna mål eg har for "den perfekte bikinikroppen" er hårfjerning. Eg er av dei uheldige som har mørk og grov hårvekst, som har stoppa meg i å gå i både bikini og korte skjørt og shortser. No har eg endelig kjøpt meg ein epilator, og pint meg igjennom første rundt på legger og lår. Neste blir bikinilinje. Så mitt mål er å holde dette gjennom året, vertfall
Vit Skrevet 29. september 2011 #34 Skrevet 29. september 2011 Da har jeg vært hos PT og er rimelig fornøyd med resultatet. Her gikk det ikke i å motivere til trening, men heller i å motivere til å være tålmodig, og ta små skritt, bygge gradvis opp! Jeg trengte vist bare å få det inn med teskje. Så da blir det trening to ganger i uker, kardio og styrke, og gå turer utenom. Slik skal jeg holde på i en måneds tid, før jeg møte PT igjen! Da må jeg nesten fokusere mest på kostholdet for å gå ned i vekt... Jeg tror ikke to treninger i uken vil bidra til den store vektnedgangen...
Gjest shirelle Skrevet 29. september 2011 #35 Skrevet 29. september 2011 Min definisjon på den perfekte bikinikroppen: http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/09/DSC_0116-1-662x1024.jpg 2
momo Skrevet 30. september 2011 Forfatter #36 Skrevet 30. september 2011 Så bra det er mange som vil være med. Shirelle det var fin kropp ja. Jeg liker veldig godt fitness kropper jeg, men off season, ikke da de er deffa, det blir alt for tynt for meg. Men tviler på at jeg rekker å få en sånn kropp til sommeren. Men skal da gjøre mitt beste for å få finest mulig. Var og gikk over en time i skogen i dag. Men er ikke helt flink med maten, har mensen nå, så da blir det desverre godis. Men prøver å fortsette å holde maten sunn, og trene.
jenascia Skrevet 30. september 2011 #37 Skrevet 30. september 2011 da er ukens tredje treningsøkt unnagjort! har trent siden onsdag! snakker vi kickstart etter pause? skal klare en runde til på søndag før det blir ny uke med nye muligheter!! har begynt å fokusere på kun cardio, trener kun styrke på armer og bryst (noen ganger rumpe/lår) da jeg føler det er det jeg trenger nå først av alt. det er trossalt en del fett som skal brennes og da må jeg legge mer vekt på cardio! styrken kommer mer etterhvert. når det gjelder kosthold, er det noe som jeg sliter fælt med, og det er jo kanskje det viktigste...
momo Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #38 Skrevet 1. oktober 2011 Kosthold er ganske viktig skal man ned i vekt ja. Sliter der selv jeg, var så flink, men så kom den dumme mensen. Men satser på at fra mandag er kostholdet bra igjen. I dag skal jeg på bursdagsfest, så da blir det vin. Men vært flink med trening i dag. 1 time styrke tidlig i dag, og nå 1 time rask gange i skogen.
Gjest Survival Skrevet 2. oktober 2011 #39 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har laget min egen dagbok om trening/kosthold her inne, fordi jeg selv har et mål som skal nåes før våren. Målet er ikke å miste konkrete kg, men å komme meg i perfekt fysisk form til det formålet. Selv om at kroppen ikke er poenget vil jeg tro kroppen forandres i takt med den fysiske formen likevel. Og med det kan jeg jo slenge meg på denne tråden.
lilletuss87 Skrevet 2. oktober 2011 #40 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har laget min egen dagbok om trening/kosthold her inne, fordi jeg selv har et mål som skal nåes før våren. Målet er ikke å miste konkrete kg, men å komme meg i perfekt fysisk form til det formålet. Selv om at kroppen ikke er poenget vil jeg tro kroppen forandres i takt med den fysiske formen likevel. Og med det kan jeg jo slenge meg på denne tråden. Godt å se at det er noen her inne som ikke bare er opptatt av kiloene.. Er litt som deg jeg, vil komme i bedre form, men tenker ikke bare på kiloene.. Heller komme i fysisk form. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå