Gå til innhold

Lyst på ny jobb? bli Mary Kay konsulent...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Konsulent

Jeg startet som hudpleiekonsulent for Mary Kay Cosmetic for et par mnd siden. Jeg har alltid vært opptatt av hudpleie og har prøvd mange forskjellige merker. De siste måndene har jeg testet ut produktene til Mary Kay og er svært fornøyd med produktene. Mary Kay Cosmetic har vært på markedet i Usa i over 40 år. Det er etablert i over 40 land. Foretaket ble startet av kvinnen Mary Kay Ash. Hennes visjon var å gi alle kvinner en mulighet til å oppnå det beste i dem. Selskapet er grunnet på den "Gyldne regel": "Gjør med andre som du ønsker de skal gjøre mot deg", samt er selskapet bygget opp etter Mary Kay Ash sin filosofi: gud først så familie og tilslutt karriere. I dag er mary Kay Cosmetic USA's største og ledende selskap innen hudpleie. Mary Kay Cosmetic har hele 10% av USA's marked. De har vært markedsledende de siste 9 årene og et av verdens største selskap innen hudpleie. I tillegg har de mottatt utallige priser bl.a. FN's pris p.g.a de ikke tester sine produkter på dyr. Produktene er helt rene. I tillegg har Mary Kay Ash opprettet flere fond der mye av firmaets profitt går inn i BL.a. "Women and Cancer" og "Violence against woman". Mary Kay Cosmetic ble etablert i Norge for ca 1 1/2 år siden.

Innlegget er endret.

I følge reglene, kan du ikke legge ut slike "jobbanonser" på forumet.

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...