Gå til innhold

PMS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er den er her igjen. PMS-uken.

Det er like grusomt hver gang. Vanligvis er jeg en sprudlende, målbevist og livsglad jente, men under PMS er jeg nærtagende, snopesyke, nedfor og har mest lyst til å gi opp alt av prosjekter.

Jeg vet at dette ikke er unikt for meg. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode råd å komme med. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spis frukt med vanlijekesam! søtt, sunt og kjempegodt! ellers, sett av litt tid til deg selv. Ta et langt bad eller en dusj, smør deg inn med fuktighetskrem, og tenn lys og se på en romantisk komedie ellernoe. Ellers så inviterer du til jentekveld / ost&vin kveld : ))

ellers har jeg skrevet ned noen gode tips her! Ooog, siden lenketingen ikke fungerte;(http://lindaslivogmeninger.blogg.no/1315680690_10_enkle_tips_for__gj.html)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den er her igjen. PMS-uken.

Det er like grusomt hver gang. Vanligvis er jeg en sprudlende, målbevist og livsglad jente, men under PMS er jeg nærtagende, snopesyke, nedfor og har mest lyst til å gi opp alt av prosjekter.

Jeg vet at dette ikke er unikt for meg. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode råd å komme med. :lete:

Trening og sunt kosthold. Det er jo den vanlige medisinen mot alt her i verden... Forøvrig, jeg har hatt svært god hjelp i Cerazette. Tok tid, men nå er mensen borte for godt og det er PMS også.

Prøv deg frem med p-piller er mitt beste råd. Fortrinnsvis de som får mensen til å forsvinne. Snakk med legen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...