Gjest Tex Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Hei på deg og takk for sist! Skal vi avtale å treffes en dag eller kommer du på pepperkaker og Skomakeren neste mandag? Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg jobber på mandag, så jeg får ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Da bør vi vel treffes en dag før... varene kommer på mandag vettu :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. desember 2003 #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg jobber faktisk hele uken jeg. Skal sjekke når jeg kommer på jobb hvordan listene mine ser ut. Gleder meg! Nå må jeg stikke, skal på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. desember 2003 #5 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg jobber hver dag denne uken og kanskje neste også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #6 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmmm... Kanskje du bare skal sette inn penger til meg på konto, da, så kan du komme og hente tingene dine når du har tid anytime...? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. desember 2003 #7 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg kan ikke bare sende sambo opp en tur da? Var det ikke 8.12 de skulle komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #8 Del Skrevet 3. desember 2003 Jo det kan du godt. Hun kommer rundt halv seks..... Men om han ringer på når det er Skomakergata lukker jeg ikke opp!! Da er jeg bissi m barna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå