Gjest Emera Skrevet 9. oktober 2011 #61 Skrevet 9. oktober 2011 "The most dramatic bla-bla-bla in Bachelor/Bachelorette history EVER!" :gjeiper:
Belle Skrevet 10. oktober 2011 #62 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde sett på om det var en skeiv utgave av det
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #63 Skrevet 10. oktober 2011 "You know, in the end of the day; I'm here to find my soulmate. This could potentially be my future husband/wife."
Gjest Emera Skrevet 22. oktober 2011 #64 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det begynner å nærme seg slutten for Ashleys sesong nå, så jeg har googlet utfallet. Synes ikke det gjør noe å vite det når det bare er to stykker igjen. Og så fant jeg ut dette (spoileren inneholder ingen navn): En av de to siste blir den neste Ungkaren. Endret 22. oktober 2011 av Emera
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #65 Skrevet 25. november 2011 Jeg er sykemeldt fra jobben nå og ser på denne sesongen på TvN. Men hva i alle dager er det som feilier han Bentley? Herregud jeg blir så provosert at jeg bare får lyst til å skambanke han! Greit nok at han ikke har romantiske følelser for henne, men han snakker jo så stygt om henne i snakkeboksen og gir virkelig faen i henne. Gud for en drittsekk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå