Gå til innhold

Ungkarskvinnen Ashley


Rainbow

Anbefalte innlegg

Jeg syns Ashley er kjempesøt! En av favorittene mine av alle ungkarskvinnene. Den andre ungkarskvinnen jeg også fulgte med på var hun første tror jeg... hun som fortsatt er gift med mannen hun valgte og har en sønn med.

Jeg heier på JP, Ben F, Mickey, Ames og William. Favorittene mine hehe... Spesielt JP! Åh, det er bare noe spesielt med han. Flinskalla men likevel så.. sexy! Hehe.

Grøss og gru over Bentley! Er svært spent på hva som skjer i neste episode! husker dere hva de viste på "next time" på slutten? En eller annen hadde kommet tilbake eller noe. Lurer svært på om det er han Brad?? Brad er jo helt skrudd i huet. Eller så må det være Bentley ass :popcorn: Spennende og meningsløst! Herligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spoler over next time, for de sier alltid så mye. Virker ikke som amerikanerne skal få lov å ha noen overraskelser. I tilelgg til at produksjonsselskapet tydeligvis regner med at seerne er idioter som glemmer hva som skjedde rett før reklamen og dermed må minnes på det. ;-)

Men jøss, så gøy/rart/spennende at det kommer noen tilbake. Håper for Ashleys skyld at det ikke er Bentley. Han er jo ond! :gjeiper:

JP liker jeg også! Og Mickey. Likte William en periode, men han virker litt sjølgod nå.

Hvem er Brad igjen? Han fra Ungkaren? Jeg husker ingen annen Brad i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spoler over next time, for de sier alltid så mye. Virker ikke som amerikanerne skal få lov å ha noen overraskelser. I tilelgg til at produksjonsselskapet tydeligvis regner med at seerne er idioter som glemmer hva som skjedde rett før reklamen og dermed må minnes på det. ;-)

Men jøss, så gøy/rart/spennende at det kommer noen tilbake. Håper for Ashleys skyld at det ikke er Bentley. Han er jo ond! :gjeiper:

JP liker jeg også! Og Mickey. Likte William en periode, men han virker litt sjølgod nå.

Hvem er Brad igjen? Han fra Ungkaren? Jeg husker ingen annen Brad i farta.

Ja, det er veldig som de driver og røper hva som skal komme hele tiden.

Brad var Ungkaren da Ashley var med, han sendte jo henne hjem på et litt merkelig grunnlag. Hm, det falt meg ikke inn at det kunne være ham som er den mystiske gjesten... Vel, vi får se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet deltakerne hvem som er ungkaren/ungkarskvinnen før de går ut av limousinen? Altså, jeg regner med de vet at det er en deltaker fra forrige sesong, en som kom relativt langt, men akkurat hvem? I forhold til det at Bentley var så skuffa over at det ikke var Emily, og andre deltakere som sa til Ashley "I was hoping it was you".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker: Hm ja de skal vel vite omtrent hvem som er neste ungkar/ungkarskvinne. Kanskje det skulle være en liten overraskelse denne gangen? Kanskje de sa noe med at en av finalistene i Ungkaren er den nye ungkarskvinnen. I dont know.

Jeg så forresten her om dagen på youtube om livet etter ungkaren/ungkarskvinnen. Ikke mange som har holdt sammen nei! Faktisk nesten ingen. De jeg vet om som fortsatt er sammen er det "berømte" paret med den lille sønnen deres. Og så hun derre forrige ungkarskvinnen (husker ikke hva hun heter) med mannen hun valgte. De var jo på besøk hos det første paret med sønnen, for å få litt råd om forhold osv.

Og så Jason og Molly da? Noen som vet litt mer om dette? Håper virkelig Ashley faktisk finner den rette i ungkarskvinnen og gifter seg. Er bombesikker på at det er enten Ben F, JP og Ames. En av de tre... Jeg har som regel rett når det gjelder det der, så forventer at jeg har rett denne gangen også :popcorn:

Jeg gjettet for eksempel at Brad ville velge mellom Emily eller Shantal. Heiet litt mer på Shantal da, så tok LITT feil der da.

Haha, hørtes jo ut jeg bruker hele livet mitt på forske på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, regner med at du ikke bruker såå mye tid på det!

Tror det er sånn at de melder seg på før de vet hvem det er, kanskje når sesongen med ungkaren går mot slutten. Hun sa jo at hun var så redd de skulle bli skuffa, så tror ikke noen av dem visste det på forhånd. Virka ikke som damene i Ungkaren visste at Brad skulle være Ungkar igjen.

Viser de alle sesongene på norsk tv? Har ikke sett alle sesongene, men den med Jason og Molly, var det den der han Ungkaren gikk tilbake til hun som var "andreplassen" hans? Den sesongen så jeg ikke.

Ali og Roberto var forrige ungkarskvinnerunde. Og den første, de som gifta seg og fikk barn, var Trista og eh...brannmannen! Se, jeg er minst like tragisk som deg, jeg husker hva nesten alle heter!

Kult at du allerede har peila deg ut finalister!

Jeg har egentlig et liv jeg også, altså....!

Åh, nå husker jeg! Brannmannen het Ryan!

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Ikke lett å huske navn altså... Ali og Roberto ja! Lurer på om de fortsatt er sammen?

Jason og Molly ja. Jason valgte Melissa i finalen, men bare 2 uker senere ombestemte han seg og slo opp med Melissa. Fikk Molly.. Haha, tragisk. Men leste en plass at de var veldig lykkelige sammen osv. Vet ikke om det er sånn ennå da. De mest tragiske ungkarene som jeg har fått med meg er nok Jason og Brad. Brad fikk to forsøk og bommet på begge. Emily varte lenge ja... not. Og første gangen valgte han for f meg ingen. Hvor komisk er ikke det?! Nesten så han kastet bort hundrevisavtusen menneskers tid på å følge med på hvem han skulle ende opp med, så ender han ikke opp med noen.

Det ser ut som kvinner er flinkere til å følge hjertet sitt eller ja... og finne den rette. Og da mener jeg DEN RETTE. Ingen av ungkarene har lykkes, men til nå har 2 ungkarskvinner klart det. Ali og Trista. Burde kanskje slutte med Ungkaren og heller bare lage UngkarsKVINNEN.. :fnise:

Jaa! Har seff plukka ut noen finalister!! Gjør det i hver sesong :) Finner alltid noen som skiller seg ut med en gang eller noen jeg favoriserer. Og som sagt: jeg pleier å ha rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at produksjonen av Ungkarskvinnen burde ha et visst ansvar, og sendt Bentley hjem med en gang han begynte å komme med de grusomme kommentarene sine. Og de burde i hvert fall "let her out of her misery" nå når hun stadig snakker om ham; fortell henne hvordan han var for pokker!!

Dersom det er Bentley som kommer tilbake neste gang blir jeg skikkelig sur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ben, JP og Ames alle er flotte :) Ames er kanskje litt for god til å være sann. Hvis ikke Ashley velger ham, håper jeg at han blir neste Ungkar.

JP er den som ser ut til å ha best kjemi med Ashley. De er liksom mer avslappet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg syns også de burde kasta han ut når han sa sånne ting. Fortalt ham at det ikke var forenelig med kontrakten han (sikkert) måtte skrive for å komme dit. Men om de hadde vist henne film av hva han sa når hun var så knust hadde hun vel avbrutt hele showet fordi hun var så lei seg. Argh, ble så sint pga det "dot...dot...dot..." -greiene han sa, når han helt klart syns hun var slitsom og teit.

Ja, virker som hun har skikkelig bra kjemi med JP. Hun turte å vise seg for ham med briller, uten sminke og i pysj! :-) Han Ben som malte på veggen var også en sjarmør!

Woho, i dag er det ny episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste slår jo bare opp. De som jeg vet er sammen enda er Trista og Ryan i hvert fall. Jeg synes de er kjempe søte sammen :) Tror Jason og Molly fortsatt er sammen?

Jeg synes det er litt trist over hvor mange som skiller lag. Det er mange jeg synes har passet kjempe bra sammen, men så de har gjort det slutt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Hehe! Ikke lett å huske navn altså... Ali og Roberto ja! Lurer på om de fortsatt er sammen?

Jason og Molly ja. Jason valgte Melissa i finalen, men bare 2 uker senere ombestemte han seg og slo opp med Melissa. Fikk Molly.. Haha, tragisk. Men leste en plass at de var veldig lykkelige sammen osv. Vet ikke om det er sånn ennå da. De mest tragiske ungkarene som jeg har fått med meg er nok Jason og Brad. Brad fikk to forsøk og bommet på begge. Emily varte lenge ja... not. Og første gangen valgte han for f meg ingen. Hvor komisk er ikke det?! Nesten så han kastet bort hundrevisavtusen menneskers tid på å følge med på hvem han skulle ende opp med, så ender han ikke opp med noen.

Det ser ut som kvinner er flinkere til å følge hjertet sitt eller ja... og finne den rette. Og da mener jeg DEN RETTE. Ingen av ungkarene har lykkes, men til nå har 2 ungkarskvinner klart det. Ali og Trista. Burde kanskje slutte med Ungkaren og heller bare lage UngkarsKVINNEN.. :fnise:

Jaa! Har seff plukka ut noen finalister!! Gjør det i hver sesong :) Finner alltid noen som skiller seg ut med en gang eller noen jeg favoriserer. Og som sagt: jeg pleier å ha rett :P

Skjedde ikke det samme med ho Deanna? Hun ville ikke ha han hun valgte til slutt, så derfor ville hun ha Jason tilbake? Men han ville ikke ha henne tilbake :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Hvem er forresten deres favoritt av alle ungkarskvinnene og ungkarene som har vært?

Jeg likte Ali og Jillian veldig godt. Utolig skjønne jenter begge to. Av mennene likte jeg faktisk han Bob som var ungkar for en god stund siden. Synes han var så søt og sjamerende. Også de søte krøllene. Jeg likte også han Andrew Firestone, Husker jeg var vilt forelsket i han :fnise:

Brad må være den største tufsen ever!

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Trista som var den første ungkarskvinnen :) Ali synes jeg virker som en skikkelig søt og jordnær jente.

Må si at jeg synes det er utrolig teit med de som kun er med for å bli kjente :nei: Det synes jeg er respektløst faktisk. Sløser bort andres tid. Den største idioten som har vært med på ungkarskvinnen var han Justin som hadde kjæreste og med bare for karrierens skyld. Fikk så vondt av Ali da :tristbla:

Jeg håper Ashley ender opp med JP :) De har jo en bra kjemi og de passer godt sammen synes jeg.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uenig. Ja Justin var ille han, men herregud Wes som var med da Jillian var ungkarskvinnen, var motbydelig. Han satt jo å SKRØT da han satt i bilen etter å ha blitt sendt hjem, Han var jo så stolt av å kommet helt til 'final four' selv om han hadde kjæreste. Han sa jo rett ut i snakkeboksen at han kun var der pga karrieren sin skyld (han var visst musiker) og ikke brydde seg om Jillian. Han var så stolt for at han hadde henne rundt lillefingeren. Herregud, for et rasshøl!!

Jeg tror og håper Ashley ender opp med enten JP eller Ben :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle finne ut hvem av de tidligere ungkarskvinnene jeg likte best, fant en liste og klarte å se hvem som vinner nå!! :grine::grine: :grine: Ååååå, så dumt! Arg! Skal selvfølgelig følge med selv om jeg nå vet hvem som vinner... Må prøve å glemme det på et vis... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle finne ut hvem av de tidligere ungkarskvinnene jeg likte best, fant en liste og klarte å se hvem som vinner nå!! :grine::grine: :grine: Ååååå, så dumt! Arg! Skal selvfølgelig følge med selv om jeg nå vet hvem som vinner... Må prøve å glemme det på et vis... :sukk:

Det er ingen god idee å søke opp sånt på google. Da kommer som regel vinneren opp. Har skjedd med meg før. Hater det!

De ungkarskvinnene som har vært med er vel:

Trista

Jennifer

Ali

Jillian

Deanna

Ashley

meredith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Bentley this og Bentely that! Nå får vel fyren en gratistur til Hong Kong i neste episode bare for å si "eh...dot dot dot..., da. Og...eh...fordiatte...vi kunne vært sammen. Hvis det ikke var for at vi ikke er det."

Argh, så slitsomt med den enorme usikkerheten hennes!

Måtte da ha vært billigere for produksjonsselskapet å vise henne på opptak hvordan han ER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...