Gå til innhold

Ungkarskvinnen Ashley


Rainbow

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd for de som ser på The Bachlorette på FEM, og ikke laster ned og ser episodene på nett. Så det var en tråd om serien her, men den slutta jeg fort å lese i, ettersom det tydeligvis var en tråd der folk begynte nedlastingen i mai.

Her holder vi oss i norsk tv-tempo!

Det siste som skjedde (for de som har sett mer, men kan tenke seg å snakke om det som har vært) var at William dreit seg noe kraftig ut på Roasting (noe jeg mener var en dustete idé i utgangspunktet. Med vilje såre noen som har så dårlig tro på seg selv?)

Også er det Bentey, da. Som dro hjem fordi han ikke gadd mer. *Møkkamann*

Hva syns dere om Bentley? Hvem håper dere hun ender opp med? Er egentlig noen av dem noe kjekke?

Kjør meningsløs hverdagstv-debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten så at jeg lurer på om denne Bentley var ekte. Går det an å framstille seg selv som en så stor tulling på TV, med viten og vilje?

Stakkar William! Megatabbe, men han angret seg seg skikkelig.

Hvem hun ender opp med er det litt for tidlig å si, men han underlige med masken røk nå ut. Det er jo helt greit å skulle bli kjent med mannen bak ansiktet, men det der var å dra det litt ut i skrullingterrenget, kanskje. Og så smilte han jo aldri.

Joda, meningsløst, men moro! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Ryan virker så koselig :jepp: Han som prøvde så godt han kunne å trøste Ashley. Og JP! De liker jeg. Noen av dem ser jo veldig rare ut, som han Ben med stygge tenner (og hun er tannlege :hoho: ) og Ames... Men men, det er personligheten som teller mest!

Jaa, jeg lurer også på Bentley, om han var ekte. I det minste må de ha sagt til ham at han skulle spille på drittsekkheten og overdrive. Folk har jo vært der uten å ville ha bachelorette'n før, som han rare med krykker sist gang, så akkurat det var ikke så rart, men at han var SÅ klar på at han ikke likte Ashley at det ble parodisk... Er noe rart der altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det er kjipt av tv-teamet å intervjue ham og la ham si SÅ mye dritt, og så ikke forberede Ashley på at han var sånn. Skjønner ikke helt at (om det var ekte) han ville få lov til å være såpass uærlig og dust uten å på en måte ha brutt kontrakten for å være der i utgangspunktet. Han er jo slemmere enn de slemmeste som har vært der, egentlig! Eller, jeg har ikke sett alle sesongene, da. Men hvertfall på lenge!

Jeff med maska var jo et kapittel for seg. Men han ødela nok mer for seg selv enn han gjorde seg spennende, egentlig. Siste kvelden tenkte hun så mye på det med William at hun bare nikka og smilte da Jeff sa "Jeg adopterte en hjemløs hund. Den har tre bein". Og hun sa "aha", hehe! Åh, han smilte aldri, nei! Det huska jeg nå når du sa det!

William angra dypt, ja. Men lurer på om hun klarer å date han uten å høre de ordene i bakhodet. Også syns jeg han virker arrogant når han er sammen med de andre gutta. "Sorry at jeg sier det, skal vel egentlig ikke si det, men vi var UTI den fontena. Det har INGEN gjort før, haha!"

Lurer på hvordan det går med Brad og Emily, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge igjen en liten advarsel til dere: I USA er serien ferdig, og en del av mennene som ikke vant er med i den nye sesongen av Bachelor Pad som det har gått 5 episoder av nå. Så hvis dere ikke vil vite, ikke se på bachelor pad heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de?? Jammen...De skulle jo prøve så hardt og greier, når de var på After The Final Rose. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de?? Jammen...De skulle jo prøve så hardt og greier, når de var på After The Final Rose. *snufs*

Vel, de så ikke akkuratt lykkelige ut på final rose syns jeg. Men jada, de er over og ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du jo rett i. Så ut som de hadde lyst til å begynne å krangle der og da. Virker som det er mer vanlig at forholdene holder i de seriene der når det er kvinnen som velger, så kanskje det er håp for Ali og Roberto og Ashley og hvem det nå blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker ungkarskvinnen men er ikke så begeistret for Ashley. Syns de har stylet henne som en transe, med de overdrevne lange løsvippene, det fargede røde håret og all den sminken. Kan faktisk forstå at mange av gutta heller hadde ønsket at ungkarskvinnen var Emily.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker ungkarskvinnen men er ikke så begeistret for Ashley. Syns de har stylet henne som en transe, med de overdrevne lange løsvippene, det fargede røde håret og all den sminken. Kan faktisk forstå at mange av gutta heller hadde ønsket at ungkarskvinnen var Emily.

Ærlig talt. Hvis jeg mot all mulig formodning skulle være ungkarskvinnen, og flertallet av mennene uttrykte skuffelse fordi de ventet en annen, da tror jeg enten jeg hadde avbrutt hele greia eller sendt de misfornøyde på hue og rævva ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun ble mye penere etter at hun fikk "nytt" hår. Og hun har i alle fall veldig fin og trent kropp! :-)

Jeg liker egentlig best Ungkaren, for da er det mange flere fine jenter å se på, hehe!!

Men ja, skjønner godt hun ble utrolig såra av at det ble antyda at hun ikke var den de ønska der. Hun sa jo at det var hennes største skrekk. Stakkars jente, hun er jo egentlig for sårbar til å være med på et sånt konsept.

Gleder meg til å se dagens episode! Venter alltid en halvtime så jeg kan spole over reklamen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for meg er det på Ungkarskvinnen det er mest øyegodteri. :fnise:

Men det er da voldsomt så mye Ashley legger i dette med Bentley! Lurer på hva hun tenkete da hun kunne se serien i ettertid. Må ha vært et sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlighet så opphengt hun er i ham. Hun må jo ha blitt helt knust når hun så hvor slem og ondskapsfull han egentlig er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra å kunne spole, hater sånn "coming up" og "next time", det avsløter jo alt.

Awww, stakkars West!

Hvem av gutta er kjekke, da? Fra mitt ikke-hetero synspunkt syns jeg i alle fall han Ben ser skikkelig rar ut, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi. Ryan var virkelig merkelig i dag. Bare gikk rundt som han var lederen til alle de andre når de malte barnehjemmet, og er jo helt propell hele tida. Syns det var veldig ålreit av Blake å si i fra til ham, selv om han jo så klart gjorde det pga egne motiver også. Alle baksnakka ham hele tida, så det var forfriskende med en som gadd å si det rett til ham, på en ordentlig måte.

Ames overraska virkelig! Han virka jo som en kjempefyr. Før har han bare virka som han med mye utdanning. Menneh... Syns fortsatt ikke han har utseendet helt med seg.

Liker fortsatt JP veldig godt, altså :)

Skjønner ikke helt at hu kasta ut West. Hun er så redd for å bli såra at hu kan finne på å til slutt kaste ut den som er best for henne fordi hun tror han kanskje muligens kan finne på å såre henne... I stedet for å tenke på hvem hun kan bli mest forelska i og passe best sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da voldsomt så mye Ashley legger i dette med Bentley! Lurer på hva hun tenkete da hun kunne se serien i ettertid. Må ha vært et sjokk.

Jaa, håper hun var kjempeforelska og veldig glad for han hun endte opp med til slutt når hun fikk se serien og hvordan Bentley egentlig er. Syns det er rart at hun ikke tenker mer på om Bentley kanskje ikke var der for rett grunn! Bare slukte alt han sa rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres virkelig ut som hun kaster ut folk som kanskje muligens en eller annen gang potensielt kan finne på å såre henne.

Hun snakker mer om det enn om hun er forelska, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...