Mette Skrevet 30. november 2003 #21 Del Skrevet 30. november 2003 JA nå er det fremme Her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 30. november 2003 #22 Del Skrevet 30. november 2003 Nix! Prioriterte heller å være ute i det nydelige været og rake i hagen. Har i det minste vært på torget og sett på tenninga av julegrana og hørt julesanger fremført av det lokale gospelkoret. Siden ble det en tur til svigermor for å tjuvsmake på julebaksten. Skal ta meg fri fra studiene i morra for å lage adventstemning i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #23 Del Skrevet 30. november 2003 Nei jeg har ikke tenkt på det, før jeg så mamma sin i kjøkkenvinduet....må prøve å hente den i morgen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 30. november 2003 #24 Del Skrevet 30. november 2003 Å ja, de var på plass i går. Men...ingen "strøm" før idag. Nå lyser det så koselig i vinduene atte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. november 2003 #25 Del Skrevet 30. november 2003 I stuen på plass - på kjøkkenet i morgen. Gidder ikke å sette den opp før julegardinene er oppe og gidder ikke henge opp dem før vinduet og karmen er vasket og det gadde jeg ikke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 30. november 2003 #26 Del Skrevet 30. november 2003 Har satt frem adventsstaken, men det er noe galt med stjerna, så den måtte rett ned etter at den var hengt opp. Den henger ikke parallellt med vinduet, men rett ut fra vinduet.. ? Fikk den ikke til å henge ordentelig. Og det så ikke så fantastisk kult ut. Adventslysene (sånne 4 lilla) skulle jeg sette frem i dag, men hadde bare et lilla lys.. Men tente nå det. Får kjøpe flere lilla lys i morgen. Duker er ikke kommet frem ennå. Og jeg som alltid bruker å være så tidlig ute.. (skjerp meg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 30. november 2003 #27 Del Skrevet 30. november 2003 .. Men julegardinene har hengt i nøyaktig 1 år idag! Så den var jeg tidlig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. november 2003 #28 Del Skrevet 30. november 2003 Jepp! :D Har satt opp avdentstaker på bordene på begge stuene, og tent ett lilla lys i dag. I stue vinduet står den elektriske staken og lyser fint, det samme på kjøkkenet. Så her er det koslig nå ja... :D Gleder meg allerede til å pynte til juuul........ " Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. Det står og skinner for seg selv og oss som er til stede. Så tenner vi ett lys i kveld, vi tenner det for glede." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå