Gå til innhold

økt hårvekst hvordan merket dere at dere begynte og få det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merket dere at dere begynte å få mere hår på kroppen ,ble de tynne hårene plutseli mørkere eller ble de bare stivere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har svar? jeg har begynt å legge merke til at jeg har fått litt mørke dun på magen,men bare jeg som ser det..var det sånn de begynte for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk økt hårvekst i forbindelse med p- piller som gav hormonforstyrrelser, og så senere noen andre piller som gav enda mer hormonforstyrrelser:( Så tenk over om du går på noe som kan gi innvirkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du kvitt det eller har du det enda? Jeg er sjikkelig nervøs for at jeg skal få mannlig hårvekst,men jeg har ikke stive hår . Begynte du med å få mørkere dun eller ble de stive med engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre aldri blitt kvitt det, men det er ikke ekstremt da, men litt kjipt å gå fra å være så og si hårløs til masse hår:( litt bitter på de pillene, søstera mi fikk bare mye større pupper av p piller:( Jeg blir flau hvis jeg skal si akkurat hvordan uønsket hårvekst jeg fikk, men ja noen mørkere og stivere hår, noen bare mørkere og endel hårvekst av mitt vanlige blonde(kropps) hår på steder jeg ikke har hatt hår før:(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å bytte til et merke med mindre hormoner. Min søster har hatt store problemer med uønsket hårvekst, spesielt i ansiktet, nesten uansett hvilke piller hun har brukt. Nå har hun brukt Cerazette i et halvt år, og problemet er vekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg spørr andre om de ser det men tydeligvis ikke andre,kanskje jeg bare er opphengt i det? de har ikke blitt lengre heller:/

Jeg går ikke på p-piller ,men går på Lamictal seruqel å truxal ,lurer på om det kan være truxal som har rota til hormonene mine:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...