Livets datter Skrevet 1. desember 2003 #21 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ønsket meg så inderlig en dukkestue, slik som står i hagen. Men det stoppet seg selv, da vi bodde i 3. etg i en blokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 1. desember 2003 #22 Del Skrevet 1. desember 2003 Orgel og hund. Spurte sikkert en milliard ganger... Har hverken eller den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 1. desember 2003 #23 Del Skrevet 1. desember 2003 Storebror aldri oppfylt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #24 Del Skrevet 1. desember 2003 Hest... Er veldig takknemmlig for det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 1. desember 2003 #25 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg så i 7-8 års alderen et plastikk-konduktørsett, veske m/biletter som kom ut og "klipper", i Porsgrunn. Det ønsket jeg meg. Håpet at mamma hadde kjøpt det "bak min rygg", men neida, når vi var hjemme i Bærum og pakket opp gaver var det ikke konduktørsett jeg fikk. Det husker jeg at jeg syntes var trist, men jeg fikk slalomski, og det var jo stort da, og det hadde ingen av mine venninder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 1. desember 2003 #26 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ønsket meg en kjempestor Poppels - de derre bamsene som kunne endres til baller Hadde bare en liten en men ønsket meg den kjempestore rosae. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 1. desember 2003 #27 Del Skrevet 1. desember 2003 Bilbane ................ Såret er ikke grodd enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 1. desember 2003 #28 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ønsket meg først en commondore-64, og etter som tiden gikk ble ønsket oppgradert til Nintendo, men fikk aldri noen av delene. Mine foreldre mente jeg hadde bedre av å leke ute... Tok hevn da jeg ble voksen og utdannet meg til dataingeniør Nå kan jeg spille så mye jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #29 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan ikke huske :klø: jeg var av den typen som ikke ønsket seg for mye....rar unge :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 1. desember 2003 #30 Del Skrevet 1. desember 2003 Scootersko. Mutter'n syntes de var kjempestygge, mens jeg ville være like kul som venninna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 1. desember 2003 #31 Del Skrevet 1. desember 2003 Ønsket meg også sminkehode... dvs jeg fikk valget mellom slalomski og sminkedokke og følte jeg burde velge ski, hvilket jeg gjorde..(med tungt hjerte, ville veldig gjerne ha sånt hode..) Apropos stjernekikkert, det har jeg ønsket meg i en 6-7 år, og i fjor fikk jeg det av faren min.. Ikke spør hvor mange ganger det har blitt brukt.. :oops: Popples hadde jeg helt glemt, hadde en stor rosa en..*strør salt i såret*.. Er enebarn og vi har hatt det forholdsvis romslig økonomisk sett, så jeg har vel fått mesteparten av det jeg ønsket meg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 1. desember 2003 #32 Del Skrevet 1. desember 2003 Ønsket meg sminkehode og "kålåker-unge" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. desember 2003 #33 Del Skrevet 1. desember 2003 - skøyter ( det fikk jeg av kjæresten min i fjor.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 1. desember 2003 #34 Del Skrevet 1. desember 2003 storebror som er kul og kommer og snakker med kompisene, tar en røyk og kjøper øl til meg... Fikk ikke det gitt! Fikk bare en lillesøster.... (Som hadde en kul storebror...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronja_80 ikke innlogget Skrevet 1. desember 2003 #35 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ønsket meg en kjempestor Poppels - de derre bamsene som kunne endres til baller Hadde bare en liten en men ønsket meg den kjempestore rosae. Åhhh.... nå fikk du meg tilbake i barndommen. Hadde helt glemt ut de yndige bamsene. Husker de godt nå da. Min venninne hadde alle i alle str. Husker at jeg også hadde lyst på en sånn, men som jeg aldri fikk. Fikk derimot alt av Barbie som var på markedet omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 1. desember 2003 Åhhh.... nå fikk du meg tilbake i barndommen. Hadde helt glemt ut de yndige bamsene. Husker de godt nå da. Min venninne hadde alle i alle str. Husker at jeg også hadde lyst på en sånn, men som jeg aldri fikk. Fikk derimot alt av Barbie som var på markedet omtrent. Jeg husket at jeg har en liten rosa en fremdeles. :D Syntes det var kjempestas da, men ser ikke den store stasen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. desember 2003 #37 Del Skrevet 2. desember 2003 Poppels - det var de små "bamsene" med hjerteformedeører?!? Jeg hadde en liten gul sånn.. et sånt "klypedyr" som man kunne klype fast rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 2. desember 2003 #38 Del Skrevet 2. desember 2003 Popples hadde jeg helt glemt, hadde en stor rosa en..*strør salt i såret*.. Takk skal du ha!!!! :evil: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 2. desember 2003 #39 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg ønsket meg sånn spilledåse (heter det det?) Sånn som gikk rundt og rundt og spilte.. Popples ja! Har en gul en enda.. I boden til mamma et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #40 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg ønsket meg en kjempestor Poppels - de derre bamsene som kunne endres til baller Åh ja, jeg og! Min venninde hadde 2. Jeg kunne DØDD av misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå