Gå til innhold

Hva ønsket du deg som liten, men som du aldri fikk?

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg husker så godt da jeg var liten. Jeg ønsket meg mikroskop, stjernekikkert, og kjemisett. Jeg fikk det aldri. :cry:

Ikke det at det er så synd på meg, for jeg fikk alltid mye fint. Vi hadde ikke så mye penger heller, etter at min far gikk bort da jeg var liten. Det er bare det at jeg husker en del kvelder hvor jeg så med lengsel opp mot stjernene, og håpet at jeg en dag kunne se nærmere på dem..kanskje gå på dem. Det føles ikke trist i dag, men det var litt sårt da. Særlig siden alle vennene mine hadde det bedre økonomisk. Jeg syntes synd på mamma som måtte streve for at vi skulle klare oss. :(

(Jeg begynte livet som en sær unge, ble så en ertet/mobbet sær ungdom og er nå en forholdsvis normal ung kvinne med sære tendenser. :hoho::sjarmor: )

Og mamma...hun er lykkelig med min stefar. :D

Husker dere noen av de tingene dere ønsket dere intenst, men som nissen aldri kom med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsvin og slalomski.

Har overlevd.

Jeg hadde lyst på mange dyr da jeg var i 10 års alderen. Mamma gav bort hunden vår når vi flyttet til Haugesund. Da såret hun meg. :cry:

Endte opp med gullfisk til slutt da. :D Slalomski ønsket jeg meg faktisk ikke.Er en kløne uten like på ski. Har klart å ta salto på langrennski..Uten at jeg ville det. :ler:

Godt at vi overlevde begge to da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse Playmo-sett. Venninna mi hadde massevis så jeg lekte med det hos henne, men jeg fikk aldri noe. Mamma og pappa syntes det var bortkasta penger å kjøpe plastdingseleker til en unge på 11-12 år.. var jo snart ferdig med å leke! Hadde ikke så god råd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke lenger, men det er sikkert en del som jeg ønsket meg og ikke fikk - ikke så rart når jeg til tider ønsket meg halve leketøyskatalogen :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min og jeg ønsket oss lenge sånn synthesizer keyboard. Tok pianotimer til og med, men fikk det ikke likevel. Jaja, tror vi kjøpte stereoanlegg til slutt isteden. Har ikke savnet keyboardet så veldig akkurat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekule som det sner i når man snur den opp-ned (noen som vet hva det heter?)

Da jeg som voksen fortalte min mor om at jeg alltid hadde ønsket en sånn, så hun ut som et spørsmålstegn. Kunne ikke huske at jeg noen gang hadde spurt etter en.

jeg fikk en veldig fin sånn kule den julen- så nå har jeg to (har sef også kjøpt en selv, en av voksnenverdens privilegier..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i de hine harde dager når cd'er kom for fullt på markedet. Jeg hadde sett DEN flott cd- spilleren som hadde radio OG kassettspiller.....men den fikk jeg da altså IKKE! (for som alt nytt på markedet var jo den swiiiiiiiindyr)

Men overlevde?? Åjada!! Nå er kassettspilleren fra attenhundreogbrødmangel kassert og Bang Olufsen anlegg troner i stua :ler:(MÅ bare nevne at det er min bedre halvdel som ville ha det da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en reklame for et sånt "dukkehode" som man kan sminke og ordne håret til på TV i går og kom på at jeg "alltid" ønsket meg et sånt som barn, men "desverre" aldri fikk det. Også var det jo det berømte keyboardet da... Ønsket meg det intenst, men fikk det aldri. :( :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natteravnen

Doktorsett (koffert med legeutstyr), sminkedukke, skøyter, rullebrett, flere Barbiedukker (hadde bare 2..) og en Ken(hadde ingen)...

Ønsker meg fortsatt skøyter, jeg...problemet er bare at her jeg bor nå er det nesten aldri "skøyteføre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsket meg hest. Og så ønsket jeg meg et slikt Lundby hus. (Det kjøpte jeg datteren min ifjor).

I år har jeg ønsket meg hus og ny mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...