Gå til innhold

Jeg skulle så gjerne ønske..

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne snakke med deg.

Jeg skulle ikke minst ha ønsket at jeg var der sammen med deg i det øyeblikket du var så langt nede at du avsluttet livet ditt.

Hva tenkte du på? Herregud så fælt du må ha hatt det. Jeg får så uendelig vondt i meg når jeg tenker på hvor trist du må ha vært. Jeg gråter når jeg skriver dette og jeg gråter dersom jeg tenker for mye på deg og den ensomheten og smerten du må ha følt på i øyeblikket og perioden før du tok beslutningen.

Jeg tenker tilbake, og jeg visste at du hadde det vondt. Men jeg ante ikke at du hadde så vondt. Hadde jeg bare visst. Jeg angrer hver dag for at jeg ikke stilte mer opp for det siste året og at jeg var opptatt med mitt. Jeg føler så ofte at ting kunne vært annerledes dersom jeg var den vennen jeg skulle ha vært.

Jeg beklager på det dypeste at jeg ikke fikk deg opp.

Jeg tenker på deg nesten hver dag og jeg drømmer ofte om deg om natta. Jeg skulle som sagt ha pratet med deg, og jeg håper jeg får sjansen en gang. Jeg var så vanvittig glad i deg, og du var den beste kompisen jeg har hatt. Jeg hadde det alltid kjekt sammen med deg og koste meg alltid når vi tegnet og hørte på musikk.

Jeg klarer ennå ikke å forstå at du er borte, og innimellom ser jeg mennesker som ligner på deg. Det gjør så vondt å bli påminnet at du er borte for alltid. Det er under 1 år siden du reiste vekk herfra, og jeg håper du har det bedre der du er nå selv om det er vanskelig å takle at du tok den avgjørelsen du gjorde.

Jeg vil alltid være glad i deg og jeg vil aldri glemme deg. Du satte dype spor hos de aller fleste, og jeg håper du visste innerst inne at vi var alle så forferdelig glad i deg!

Min beste venn, hvil i fred og vit at jeg tenker på deg. :hjertesmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Det er vondt å miste noen, og enda verre å slite med dårlig samvittighet og "tenk hvis bare...". Ikke gi deg selv skylden, det er ingen tjent med. Se fremover og minnes de gode stundene.

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Takk for klemmer og fine ord. Jeg klandrer ikke meg selv sånn helt egentlig, men i triste stunder så gjør jeg det. Da kommer alle disse tankene snikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og fine ord. Jeg klandrer ikke meg selv sånn helt egentlig, men i triste stunder så gjør jeg det. Da kommer alle disse tankene snikende.

Jeg tror det er veldig naturlige tanker når man har mistet noen på den måten. Tenkte dem selv da jeg mistet ei gammel venninne, til tross for at jeg visste at jeg på ingen måte kunne har gjort noe fra eller til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...
Gjest kittycat

<3<3

Når jeg leser sånn minner jeg meg selv på at ved selvmord er det første vennenene mine eller andre tenker at de skulle ha visst mer. Men de kan jo ikke vite når jeg ikke forteller aaalt. Men man kan jo ikke det heller, det blir for mye.

Lei meg på dine vegne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...