Gå til innhold

Hvorfor er jeg så stygg?


Gjest stygg

Anbefalte innlegg

Sånn er livet. Noen er heldige med utseende, mens andre ikkje er like heldige utseendemessig - til syvende og sist spiller det liten rolle, for det varer ikkje. :filer: De som regnes som "uheldige" har gjerne andre kvaliteter som gjør opp for det, for å si det på den måten. Du har sikkert ein flott personlighet og andre attraktive kvaliteter :) Og eg trur du er finere enn du trur sjøl. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. Noen sier her at pene barn vokser seg stygge men saken er den at jeg har alle de samme trekkene som før. Jeg ligner veldig på meg selv. Liten rund nese, store øyne osv. Det er ikke selve trekkene i ansiktet jeg har problem med. Men huden. Jeg har masse urenheter og siden jeg var 13 har jeg hatt streker under øynene, OG NEI det skyldes ikke at jegsover for lite. Jeg har prpblem med at huden er fuktfattig og kvisete, huden gjør meg stygg på en måte.. i tilegg fett hår, ogdette hadde jeg ikke før jeg kom i puberteten (er i pubertetn nå foresten)

Er du ennå i puberteten har ikke du vokst deg frem ennå. Kviser og fett hår vil mest sannsynlig roe seg. Disse to elementene har mye å si på hvordan du føler deg, så vurder å snakke med hudpleier og lege.

Har ei venninne som minner meg om deg. Da vi var 16 år hadde hun slitt med kviser og fett hår fra hun var 12 år, hun trodde hun var himla stygg og søkte bekreftelse hele tiden. Sannheten var at hun er og var ei nydelig jente. Nå som hun har bikket 20 år fikk hun endelig ordentlig hjelp med problemene, og psykologhjelp for det negative tenkemønsteret. Jenta vet nå at hun er pen og hun smiler til livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert penere enn du tror ... men du bør tenke på hva du spiser, for alt som du putter i deg setter spor på huden.

Det er en grunn til at jeg ikke spiser noe stivelse, mel, sukker eller melkepridukt,

Jeg spiser istedenfor masse sunt fett og proteiner som fins i nøtter, kjerner, frø, avokado og fisk. Jeg spiser også kylling og kjøtt, men ikke hver dag. og at jeg spise mye grønnsaker og kun drikker vann her dag. Når jeg skal kose meg drikker jeg kanskje farris med god juice oppi - smaker som brus! :lol:

Bær spiser jeg en del av som i smoothier og da er jeg ikke redd for å bruke juice, men er forsiktig med frukt - et eple om dagen og en klase druer er bra.

Du har kanskje hørt at fett løser fett? Det er en grunn til at fete mennesker går ned i vekt når de spiser mye sunt fett og protein istedenfor å spise usunne karbohydrater som mel, sukker ... Man får også mindre fett hår og man får penere hud.

Nei, man blir ikke fet eller får kviser av sunt fett, men bevarer elastisiteten i huden, og kroppen trenger det. :)

Bra tips men det hjelper ikke :( prøvde en gang å spisesundt i 2 måneder men hadde forsatt like mye urenheter. Har også prøvd å sove mye men de strekene er det fordetom. både mamma og pappa var plaga med kviser og jegser på pappa at han litt streker under øynene men hvorfor kom de strekene først i puberteten? hadde jeg ikke hatt de hadde jeg vært mye penere, har ikke så veldig store men nok til at jeg blir skikkerlig irritert

og har prøvd å bruke shampo mot fett hår men blir fett uansett ARRGGGGGG

Jeg spiser meg iallfall mett hver dag, og jeg har mer overskudd og huden er bra og håret blir ikke så fort fett.

Jeg spiser hva jeg vil og så mye jeg vil, men blir alltid passe mett, fordi jeg kutter ut det som ikke er bra for kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tips men det hjelper ikke prøvde en gang å spisesundt i 2 måneder men hadde forsatt like mye urenheter. Har også prøvd å sove mye men de strekene er det fordetom. både mamma og pappa var plaga med kviser og jegser på pappa at han litt streker under øynene men hvorfor kom de strekene først i puberteten? hadde jeg ikke hatt de hadde jeg vært mye penere, har ikke så veldig store men nok til at jeg blir skikkerlig irritert

og har prøvd å bruke shampo mot fett hår men blir fett uansett ARRGGGGGG

Jeg spiser meg iallfall mett hver dag, og jeg har mer overskudd og huden er bra og håret blir ikke så fort fett.

Jeg spiser hva jeg vil og så mye jeg vil, men blir alltid passe mett, fordi jeg kutter ut det som ikke er bra for kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg svare for 3 gang siden har svartfeil på de andre..

Bra tips men det hjelper ikke prøvde en gang å spisesundt i 2 måneder men hadde forsatt like mye urenheter. Har også prøvd å sove mye men de strekene er det fordetom. både mamma og pappa var plaga med kviser og jegser på pappa at han litt streker under øynene men hvorfor kom de strekene først i puberteten? hadde jeg ikke hatt de hadde jeg vært mye penere, har ikke så veldig store men nok til at jeg blir skikkerlig irritert

og har prøvd å bruke shampo mot fett hår men blir fett uansett ARRGGGGGG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er livet. Noen er heldige med utseende, mens andre ikkje er like heldige utseendemessig - til syvende og sist spiller det liten rolle, for det varer ikkje. :filer: De som regnes som "uheldige" har gjerne andre kvaliteter som gjør opp for det, for å si det på den måten. Du har sikkert ein flott personlighet og andre attraktive kvaliteter :) Og eg trur du er finere enn du trur sjøl. :sjenert:

alt dreier seg om utseende, og hvem liker en jente med stygg hud og fett hår og streker under øynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Hvis du sliter veldig mye med kviser og vil snakke om det kan du godt sende meg en PM, for jeg har en del erfaring med faenskapen. Er for øyeblikket på en ordentlig hestekur som er min siste utvei :fnise: Du er ikke alene om å slite med uren hud, bare så du er klar over det =) Men hva mener du med streker under øynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt dreier seg om utseende, og hvem liker en jente med stygg hud og fett hår og streker under øynene?

Eg trur du vil bli overrasket. Eg veit om ei som er så syltynn at det er litt ekkelt rett og slett. Håret hennes er ganske tynt (og litt "pistrete") og ho ser dradd ut i ansiktet pga at ho ikkje har fett på kroppen. Men likevel, ho fant seg ein fin fyr og de fikk barn og gifta seg. Bare for å gi eit eksempel.

Alt dreier seg ikkje om utseende heller, det fins viktigere ting her i livet og det fins viktigere ting her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter veldig mye med kviser og vil snakke om det kan du godt sende meg en PM, for jeg har en del erfaring med faenskapen. Er for øyeblikket på en ordentlig hestekur som er min siste utvei :fnise: Du er ikke alene om å slite med uren hud, bare så du er klar over det =) Men hva mener du med streker under øynene?

Så "bra" jeg ikke er alene ;) Dette mener jeg med streker: http://www.google.no/imgres?q=poser+under+%C3%B8ynene&um=1&hl=no&rlz=1R2GGLL_no&tbm=isch&tbnid=vdaRm4my4IdEeM:&imgrefurl=http://twilightsaganorge.blogg.no/1254779481_new_moon_movie_compan.html&docid=l0aklD_6Mzg-EM&w=400&h=276&ei=zC1qTr6SAsvYsga399i0BA&zoom=1&biw=781&bih=302&iact=rc&dur=390&page=3&tbnh=102&tbnw=162&start=16&ndsp=9&ved=1t:429,r:7,s:16&tx=97&ty=36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert penere enn du tror ... men du bør tenke på hva du spiser, for alt som du putter i deg setter spor på huden.

Det er en grunn til at jeg ikke spiser noe stivelse, mel, sukker eller melkepridukt,

Jeg spiser istedenfor masse sunt fett og proteiner som fins i nøtter, kjerner, frø, avokado og fisk. Jeg spiser også kylling og kjøtt, men ikke hver dag. og at jeg spise mye grønnsaker og kun drikker vann her dag. Når jeg skal kose meg drikker jeg kanskje farris med god juice oppi - smaker som brus! :lol:

Bær spiser jeg en del av som i smoothier og da er jeg ikke redd for å bruke juice, men er forsiktig med frukt - et eple om dagen og en klase druer er bra.

Du har kanskje hørt at fett løser fett? Det er en grunn til at fete mennesker går ned i vekt når de spiser mye sunt fett og protein istedenfor å spise usunne karbohydrater som mel, sukker ... Man får også mindre fett hår og man får penere hud.

Nei, man blir ikke fet eller får kviser av sunt fett, men bevarer elastisiteten i huden, og kroppen trenger det. :)

Jeg spiser meg iallfall mett hver dag, og jeg har mer overskudd og huden er bra og håret blir ikke så fort fett.

Jeg spiser hva jeg vil og så mye jeg vil, men blir alltid passe mett, fordi jeg kutter ut det som ikke er bra for kroppen :)

Lavkarbo er løsningen på ALT!

Alle stygge mennesker kan bare begynne å spise lavkarbo, så blir de superpene.

:ironi:

Ja, jeg vet dere er helt frelste av denne kuren deres, men for guds skyld ikke bland den inn i alt.

Hvis jeg har sexproblemer? Sliter med matte? Har en syk mor? Løser jeg det også med lavkarbo!?

Makan til misjonering :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, de fleste føler seg stygge i puberteten. Husker jeg kom innom min gamle ungdomsskole for å møte min lillesøster, klasseforstanderen min kjente meg ikke igjen før jeg forklarte og forklarte. Da utbryter dama: "er det DEG? Men du er jo pen???" haha ;)

Ta deg råd til ordentlig hudpleie. Ønsk deg eventuelt gavekort på hudpleiesalong til bursdager og jul. Drikk nok vann. Spør frisøren din om tips til shampoo. Dra innom Estetique, Mac eller noe lignende og be om hjelp til riktig sminke for både dårlig hud og ringer under øynene.

Stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...