Gå til innhold

Hvorfor er jeg så stygg?

Gjest stygg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye man kan gjørra med et støgt tryne!!

Ta på sminke, greie klær (jeg har lagt merke til at det er en trend blant støgge folk å ikle seg klær som ligner SØPPEL), og klipp/farge håret ditt eller no. Slike ting gjør underverk for et stygt ansikt.

Sorry for min politisk ukorrekthet, men det er sant. Ingen som bryr seg om hvordan de tar seg ut er stygge :) Og hvis du bryr deg, er jeg sikker på at du ikke er stygg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye man kan gjørra med et støgt tryne!!

Ta på sminke, greie klær (jeg har lagt merke til at det er en trend blant støgge folk å ikle seg klær som ligner SØPPEL), og klipp/farge håret ditt eller no. Slike ting gjør underverk for et stygt ansikt.

Sorry for min politisk ukorrekthet, men det er sant. Ingen som bryr seg om hvordan de tar seg ut er stygge :) Og hvis du bryr deg, er jeg sikker på at du ikke er stygg :)

dette syntes jeg ikke var fint sagt. Dette mener du, og kanskje andre - jeg vet ikke. Men jeg mener at INGEN er stygge, uansett hvordan de ser ut. Vi er skapt forskjellige og alle er unike på hver sin måte. ''everybody has it's beauty'' mvh. 16 åring :goodbye:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk et lite fenomen, ser de jentene jeg gikk på skole med som den gang var kjempe pene og mest poppis da, er lite pene i dag. Så har du de som ingen la merke til, som har vokst seg kjempe pene. Merkverdige greier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis alle hadde vært like pene så hadde det verken vært pene eller stygge. Da hadde det jo ikke vært noe annet å sammenlikne med.

Du gjør altså oss pene en stor tjeneste!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette syntes jeg ikke var fint sagt. Dette mener du, og kanskje andre - jeg vet ikke. Men jeg mener at INGEN er stygge, uansett hvordan de ser ut. Vi er skapt forskjellige og alle er unike på hver sin måte. ''everybody has it's beauty'' mvh. 16 åring :goodbye:

Nei, fullstendig uenig i at ingen er stygge. Det fins folk som er direkte stygge, en pen lille tå gjør ikke at "everybody has it`s bauty" som du så vakkert skriver på engelsk, det ble bare oppfunnet for å trøste stygge folk det.

sikkert noen som har indre skjønnhet, men det er stor forskjell på det og et vakkert ytre... og neeeei det er ikke alltid det teller, ingen går å sjekker opp en stygg dame/mann itilfelle dette menneske skulle ha et vakkert indre så jo det fins stygge folk og pene folk. det er derfor det fins ord for det :)

slakt meg, værsågod :romeo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fullstendig uenig i at ingen er stygge. Det fins folk som er direkte stygge, en pen lille tå gjør ikke at "everybody has it`s bauty" som du så vakkert skriver på engelsk, det ble bare oppfunnet for å trøste stygge folk det.

sikkert noen som har indre skjønnhet, men det er stor forskjell på det og et vakkert ytre... og neeeei det er ikke alltid det teller, ingen går å sjekker opp en stygg dame/mann itilfelle dette menneske skulle ha et vakkert indre så jo det fins stygge folk og pene folk. det er derfor det fins ord for det :)

slakt meg, værsågod :romeo:

Fjas! Selvfølgelig finnes det stygge mennesker. Bare se her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CrazyCatlady

Fjas! Selvfølgelig finnes det stygge mennesker. Bare se her!

Ja,oj det var virkelig beviset :ironi: Fleste av bildene var jo photoshoppet grundig i tillegg.(og les igjennom innlegg før du siterer)

Uansett syns jeg at hva som er pent eller ei er til en viss grad subjektivt.Selvsagt kan det være mennesker mange syns er pene,men skjønnhet har jo også mye med hvordan man fremhever det beste ved seg selv.

Alle har noe som er pent ved seg selv og skjønnhet er ikke alt her i livet selv om det virker som at det er sånn.

Endret av CrazyCatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett syns jeg at hva som er pent eller ei er til en viss grad subjektivt.Selvsagt kan det være mennesker mange syns er pene,men skjønnhet har jo også mye med hvordan man fremhever det beste ved seg selv.

Alle har noe som er pent ved seg selv og skjønnhet er ikke alt her i livet selv om det virker som at det er sånn.

Ja, ja. Det sier alle stygge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Jaja,du om det og du vet ingenting om hvordan jeg ser ut.

Det har vel mer med hvordan man ser på andre mennesker og at man klarer å se at de fleste har noe fint med seg.Alle kan ikke være super vakre her i verden,men det betyr ikke at de er direkte stygge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da får jeg skrive meg opp på styggelisten, for jeg er helt enig med CrazyCatLady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Noen sier her at pene barn vokser seg stygge men saken er den at jeg har alle de samme trekkene som før. Jeg ligner veldig på meg selv. Liten rund nese, store øyne osv. Det er ikke selve trekkene i ansiktet jeg har problem med. Men huden. Jeg har masse urenheter og siden jeg var 13 har jeg hatt streker under øynene, OG NEI det skyldes ikke at jegsover for lite. Jeg har prpblem med at huden er fuktfattig og kvisete, huden gjør meg stygg på en måte.. i tilegg fett hår, ogdette hadde jeg ikke før jeg kom i puberteten (er i pubertetn nå foresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert penere enn du tror ... men du bør tenke på hva du spiser, for alt som du putter i deg setter spor på huden.

Det er en grunn til at jeg ikke spiser noe stivelse, mel, sukker eller melkepridukt,

Jeg spiser istedenfor masse sunt fett og proteiner som fins i nøtter, kjerner, frø, avokado og fisk. Jeg spiser også kylling og kjøtt, men ikke hver dag. og at jeg spise mye grønnsaker og kun drikker vann her dag. Når jeg skal kose meg drikker jeg kanskje farris med god juice oppi - smaker som brus! :lol:

Bær spiser jeg en del av som i smoothier og da er jeg ikke redd for å bruke juice, men er forsiktig med frukt - et eple om dagen og en klase druer er bra.

Du har kanskje hørt at fett løser fett? Det er en grunn til at fete mennesker går ned i vekt når de spiser mye sunt fett og protein istedenfor å spise usunne karbohydrater som mel, sukker ... Man får også mindre fett hår og man får penere hud.

Nei, man blir ikke fet eller får kviser av sunt fett, men bevarer elastisiteten i huden, og kroppen trenger det. :)

Jeg spiser meg iallfall mett hver dag, og jeg har mer overskudd og huden er bra og håret blir ikke så fort fett.

Jeg spiser hva jeg vil og så mye jeg vil, men blir alltid passe mett, fordi jeg kutter ut det som ikke er bra for kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig arvemateriale fra mor og far!

Enten det eller så kler eller sminker du deg slik at du virker stuyggere enn utgangspunktet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...