Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt samleboksene med Ringenes Herre-filmene til mannen min i år.

Ringens brorskap og To tårn

Den ene samleboksen er det 2 bokstøtter i, den andre er det en statue i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. sånt komme jo veldig an på hva han interesserer seg for. Sambo er musiker, så det blir vel noe i den retningen :)

-horoskop (stilt av en astrolog) kan jo være morsomt

-klær du gjerne vil se han i

-noe til soverommet :wink:

...ikke så mange forslag fra meg, ikke helt våken enda.

Skrevet

Nå har jeg en litt søt men "rar" man som lever for data.

1.julen sammen: CM og Might and magic.

2.julen sammen

:o Nå ble jeg nesten litt skremt! Skulle tro vi var gift med samme mann! :ler:

Min mann får 2 stk PS2 spill 'Liverpool' og 'World Cup Rally' (Petter Solberg spill) og en Boch Skrutrekker

Gjest Abelone
Skrevet
Har kjøpt klokke og parfyme før. Vet ikke helt hva det blir i år.

Ikke ønsker hun seg noe heller..Pokkers også! :x

Men har tenkt litt på ..nei glem det..har ikke tenkt på noe fornuftig i det hele tatt faktisk... :cry:

Hva?!? Hvilket kjønn er så du Leya? Nå ble jeg bare litt sånn... usikker. :roll:

Skrevet
Min sambo får ratt og pedaler til Playstation, og rallyspill til Playstation. I tillegg får han en dvd med første sesongen av en tv-serie som han elsker (Coupling). Fra mine foreldre får han trenings"nikkers" til fotballspillingen. (jeg som fikser gave fra dem også... )

For to år siden fikk han bilbane, da fikk jeg stor stjerne i boka!! ;)

Hvor selger de Coupling?? Gubben min digger den serien også.

Skrevet

Abonnement på Vi Menn, det blir nok velkomment hos "min" også. Tusen takk for tipset, Scorpina :D. Jeg har forøvrig allerede kjøpt DVD med Eric Clapton-konsert.

Skrevet

Muligens litt kjedelig, men jeg bestilte en designet slipsnål hos samme smykkesmed som jeg kjøpte mansjettknapper av i fjor. :) Og muligens "To Tårn" på toppen.

Catzy

Skrevet

I år har jeg tatt aktbilder av meg. Jeg er helt sikker på at han kommer til å hoppe i taket av lykke (og overraskelse).

Andre ting er er abonnement på Pondus eller annet blad av interesse, truger, skifeller, telt, bøker av interesse, gavekort på massasje eller en reise.

Skrevet

I år har vi bestemt å ikke kjøpe gaver til hverandre siden vi har kjøpt felles ting til huset som vi trenger. Selvsagt blir det en liten ting til et-par hundre kroner da,men ikke noe større.

Før om årene har det vært alt fra verktøy, til fiskeutstyr, klær, klokker osv osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...