Anki1971 Skrevet 2. desember 2003 #21 Skrevet 2. desember 2003 Jeg har kjøpt samleboksene med Ringenes Herre-filmene til mannen min i år. Ringens brorskap og To tårn Den ene samleboksen er det 2 bokstøtter i, den andre er det en statue i
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #22 Skrevet 8. desember 2003 Hm.. sånt komme jo veldig an på hva han interesserer seg for. Sambo er musiker, så det blir vel noe i den retningen -horoskop (stilt av en astrolog) kan jo være morsomt -klær du gjerne vil se han i -noe til soverommet ...ikke så mange forslag fra meg, ikke helt våken enda.
Zianta Skrevet 8. desember 2003 #23 Skrevet 8. desember 2003 Nå har jeg en litt søt men "rar" man som lever for data. 1.julen sammen: CM og Might and magic. 2.julen sammen :o Nå ble jeg nesten litt skremt! Skulle tro vi var gift med samme mann! Min mann får 2 stk PS2 spill 'Liverpool' og 'World Cup Rally' (Petter Solberg spill) og en Boch Skrutrekker
Gjest Abelone Skrevet 8. desember 2003 #24 Skrevet 8. desember 2003 Har kjøpt klokke og parfyme før. Vet ikke helt hva det blir i år. Ikke ønsker hun seg noe heller..Pokkers også! :x Men har tenkt litt på ..nei glem det..har ikke tenkt på noe fornuftig i det hele tatt faktisk... Hva?!? Hvilket kjønn er så du Leya? Nå ble jeg bare litt sånn... usikker.
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #26 Skrevet 8. desember 2003 Min sambo får ratt og pedaler til Playstation, og rallyspill til Playstation. I tillegg får han en dvd med første sesongen av en tv-serie som han elsker (Coupling). Fra mine foreldre får han trenings"nikkers" til fotballspillingen. (jeg som fikser gave fra dem også... ) For to år siden fikk han bilbane, da fikk jeg stor stjerne i boka!! Hvor selger de Coupling?? Gubben min digger den serien også.
pusla Skrevet 8. desember 2003 #27 Skrevet 8. desember 2003 Abonnement på Vi Menn, det blir nok velkomment hos "min" også. Tusen takk for tipset, Scorpina :D. Jeg har forøvrig allerede kjøpt DVD med Eric Clapton-konsert.
Catzy Skrevet 8. desember 2003 #28 Skrevet 8. desember 2003 Muligens litt kjedelig, men jeg bestilte en designet slipsnål hos samme smykkesmed som jeg kjøpte mansjettknapper av i fjor. Og muligens "To Tårn" på toppen. Catzy
kiri Skrevet 9. desember 2003 #29 Skrevet 9. desember 2003 I år har jeg tatt aktbilder av meg. Jeg er helt sikker på at han kommer til å hoppe i taket av lykke (og overraskelse). Andre ting er er abonnement på Pondus eller annet blad av interesse, truger, skifeller, telt, bøker av interesse, gavekort på massasje eller en reise.
viwi Skrevet 11. desember 2003 #30 Skrevet 11. desember 2003 I år har vi bestemt å ikke kjøpe gaver til hverandre siden vi har kjøpt felles ting til huset som vi trenger. Selvsagt blir det en liten ting til et-par hundre kroner da,men ikke noe større. Før om årene har det vært alt fra verktøy, til fiskeutstyr, klær, klokker osv osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå