Gå til innhold

Gave til din kjære....hva?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år skal vi ta en helg i Gøteborg, så får vi se om vi finner noe til hverandre der - mao vi ønsker oss ikke noe spesielt egentlig og tar derfor en tur som presang til hverandre.

Tidligere år har jeg kjøpt sølvkjede, klokke, dvd-spiller, akvarium, dvd-filmer, briller, solbriller, pc-sekk...det var det jeg kom på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kunne tenkt meg å kjøpe akvarium til han, men siden ahn vil ha et stort og ikke lite, får han pent vente med det.

Tror nok det blir klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere år har jeg bl.a kjøpt:

Dvd-spiller, ytterjakke, videokamera, olabukser, skjorter, klokke, solbriller, kikkert, sko, bag, armbånd,..

I år har jeg gruelig lite penger. Blir nok en stor bag og noe klær. Har ikke engang spurt hva han ønsker seg, han er uansett altfor beskjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt klokke og parfyme før. Vet ikke helt hva det blir i år.

Ikke ønsker hun seg noe heller..Pokkers også! :x

Men har tenkt litt på ..nei glem det..har ikke tenkt på noe fornuftig i det hele tatt faktisk... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt NHL 2004 fra ungene. Vet at han har veldig lyst på det. Sliter med å finne på noe fra meg selv. Han trenger gummistøvler så jeg lurer på det sammen med noe romantisk fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en litt søt men "rar" man som lever for data.

1.julen sammen: CM og Might and magic.

2.julen sammen: Signert førsteutgave av Pondus fint rammet inn, Liverpool bok og Seinfeld bok. (Han elsker fotball, er Liverpool supporter og av den grunn + noen til digger han Pondus.) :D Ble helten den jula!

3. Julen sammen: USB key og Amiga 500 med masse stæsj til. (Han har holdt på med data siden Commodore 64's gullalder) :hoho: Ble helten den jula også!

4. jula (i år) :2 Commodore 64 (Han har vel mista den gamle eller, no) med delemaskiner, joysticks, skjerm og alt en kan tenke til. (sendte den til mamsen i Haugesund, hvor vi skal feire i år. Stakkar Johan, min stefar, han måtte åpne opp pakkene de kom i for å få plass i bilen.) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Klarer han å vente med gavene eller sitter han med disse spilene hele jula? :wink::ler:

Kommer nok til å kjøpe vinterjakke for det har han ikke så slipper han å fryse seg gjennom denne vinteren også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Klarer han å vente med gavene eller sitter han med disse spilene hele jula?  :wink:  :ler:  

Kommer nok til å kjøpe vinterjakke for det har han ikke så slipper han å fryse seg gjennom denne vinteren også. :ler:

Siden vi er hos mamma, så klarer han nok å styre seg..Av ren høflighet. Han kommer nok til å spille litt. Kanskje med søstrene mine sine to eldste barn. Da har han jo en perfekt unnskyldning. :hoho::hoho::hoho:

Hadde han vært hjemme, så hadde han nok villet leke mer! :ler:

Han skal ta med seg laptopen sin til Haugesund. Han får abstinenser hvis han ikke får leke litt og programmere på dataen på noen dager. Mamma foreslo det faktisk. :o Dessuten skal han være teknisk hjelp for min stefar. Han har også PC, men det dukker alltid opp et problem han ikke skjønner.

Nå synes dere sikkert at jeg har en litt rar mann, men jeg synes han er søt jeg. :D Er fremdeles litt gutt i han, og når alt kommer til alt, så er han verdens beste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kuttet ut og kjøpe julegaver til hverandre, for det er alltids noe man trenger til huset og da kjøper vi istede det isammen. Men iår har jeg allerede fått julegave fra han, ei lyskrone med levende lys som jeg hadde så utrolig lyst på og det var kun en igjen i butikken, så da fikk jeg den som forskudd i julepresang, og det er jeg kjempe fornøyd med :D

Så jeg veit ikke helt hva jeg skal finne på til han i julegave. siden han har helt dilla på rally, så kanskje jeg kjøper et rallyspill for playstation 2...........eller hmm hva skal jeg finne på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er av den typen mannfolk som har alt!!! - t.o.m alt av verktøy!! Så - - gode råd var/er dyre så han fikk et helårsabonnement med "Vi Menn". Den gaven har han nå faktisk allerede fått - "og pakket opp" og han ble megaglad!!! :)

På selve julaften får han et par tøffe skjorter som jeg vet han har sikla litt etter.......(problemet hos meg er å gi MAMMA en vettug julegave hmm :klø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt radiostyrt bil som er lik subarubilen til Petter Solberg! Han kommer til å ta helt av! (og ja - han er ikke 12, men 29!). Har kjøpt den på www.trumf.no

Og så har jeg kjøpt et adopsjonskort og et krus med favorittapen hans fra Monkey Business, hvis det er noen som har sett det på Animal Planet. Så denne julen blir det morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode forslag........

Jeg har problemer med det der hvert år :o Jeg vil finne på noe kreativt selv om han er student og trenger nok klær og toalettsaker og den slags..

Men kanskje en bok. Hva kjøper man sammen med en bok? En liten iq test-ting ? :D

Det er så vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda hva jeg skal kjøpe, men har satt opp noen alternativer som er:

Smykke

Sko

Genser

Gavekort på hudpleie for en god massasje

Dataspill, enten PC eller X-Box

Slips og skjorte

Bilde av meg selv, tatt hos fotograf

En stilig kort holder, til visittkortene hans

Verktøy

Bøker

Gavekort fra en selv, som feks. 1. stykk middag som jeg lager hvor jeg rydder og alt sånn han baare slapper av, en massasje fra meg, ta klesvask i en uke, vasker leiligheten en mnd alene, osv osv

Romantisk middag for to på favorittresturanten m vin og drinker

Noe til bilen

Hmmm.. dette er det jeg har kommet på, men hva jeg ender opp med er enda uklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg synes dette er kjempevanskelig. For når man ikke har vært sammen så lenge så vet man ikke helt hva den andre liker når det gjelder f.eks klær.

Har de interesser som fiske og friluft- eller samler på modellbiler så er det lettere. Men hva iallverden gir man til en som man vet er interessert i data og nyheter og sånn?......*sukke* ....ikke lett nei. Og så har jeg lyst å være litt kreativ også. Og så er det noe med at om han har brukt masse penger på meg - så føler jeg at jeg også må bruke litt - men jeg tjener ikke så godt. Det kommer også an på hva man anser som passende sum også. Om man er vant med å gi hverandre dyre gaver i familien eller ikke.

Hm .- jeg må nok gruble mer jeg - og så prøve å få noen hint om hva han kan ønske seg.

og kom gjerne med flere forslag !! Det trenger jeg ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo får ratt og pedaler til Playstation, og rallyspill til Playstation. I tillegg får han en dvd med første sesongen av en tv-serie som han elsker (Coupling). Fra mine foreldre får han trenings"nikkers" til fotballspillingen. (jeg som fikser gave fra dem også... )

For to år siden fikk han bilbane, da fikk jeg stor stjerne i boka!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dette er kjempevanskelig. For når man ikke har vært sammen så lenge så vet man ikke helt hva den andre liker når det gjelder f.eks klær.

Har de interesser som fiske og friluft- eller samler på modellbiler så er det lettere. Men hva iallverden gir man til en som man vet er interessert i data og nyheter og sånn?......*sukke* ....ikke lett nei.

http://www.thinkgeek.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...