Gjest Søteplet Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Hei! Har hatt smerter under samleie i et år nå, og fant endelig ut noe som "passet profilen". Vestibulitt. Har vert (som mange andre beskriver) hos legen med symptomene og fått beskjed om at jeg "sikkert har soppinfeksjon" og beskjed om å behandle for dette. når det ikke fynket var svaret stress. behandlingen her var rett og slett å ha sex så ofte som mulig(er gift) for å ikke komme i noen ond sirkel. Til slutt satt mannen min ned foten og sa at han orket ikke at jeg skulle lide meg gjennom sex. Nå når jeg endelig har funnet ut hva det kan være så ringte jeg til legen for å få en time. neida, da måtte jeg vente til 14. Oktober, og siden det ikke var "så farlig" så hadde ingen andre leger tid til meg heller. Jeg ba om at legen kunne ringe meg i telefontiden hennes i mellomtiden og til dette var svaret "ja, du er satt opp om 3 uker". Må sies at jeg har hatt samme lege og legekontor hele mitt liv, og har alltid vert fornøyd frem til nå. Overdriver jeg eller er dette helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Selv om vestibulitt er en forferdelig lidelse, er det ikke noe farlig, så kan til en viss grad skjønne at legen ikke prioriterer deg. Å vente over en måned på en legetime høres lenge ut, syns jeg, men noen ganger er det større pågang enn ellers tenker jeg, og de gjør nok sitt beste for å prioritere de viktigste pasientene. Mitt råd til deg er å la være å ha samleie (men ha gjerne annen form for sex;)) inntil du får tilbud om behandling. Les gjerne tråden om vestibulitt her på kg, der finner du mange gode tips som har fungert for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Og vente over en mnd på legetime synes jeg er altfor lenge, uansett grunn. Men jeg har jo hørt og lest om at det ikke er så uvanlig hos noen leger. Vestibulitt er ingen hastesak, men går under alle andre typer sykdommer som kan vente. Regner med at dette er til fastlegen din? Du bør be om en henvisning til en gynekolog. Der er det også ventetider da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå