Gå til innhold

Blondiner - brunetter - svarthårede

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ble det av alle menn som ikke bryr seg katta om hårfarge i den undersøkelsen? Siden alle hadde en preferanse, mener jeg. De fleste menn jeg kjenner gir fullstendig blaffen i hårfarge. Det er merkelig at man MÅ sette en preferanse i en slik undersøkelse, og etter min mening, bør denne undersøkelsen da diskvalifiseres.

Dette er helt riktig.

De peneste damene ser bra ut uten hår.

Natalie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kler vel sin eigen hårfarge?

Nå er det vel ikke så mange kvinner igjen her i verden som faktisk har beholdt sin egen hårfarge...? ;)

Skrevet

Nå er det vel ikke så mange kvinner igjen her i verden som faktisk har beholdt sin egen hårfarge...? ;)

Eg, blant anna ;)

Eg snakka om naturleg hårfarge altså. Er sjølvsagt heilt einig i at ikkje alle kler hårfarger som dei har farga håret sitt i.

Skrevet

Eg, blant anna ;)

Eg snakka om naturleg hårfarge altså. Er sjølvsagt heilt einig i at ikkje alle kler hårfarger som dei har farga håret sitt i.

Jeg skjønte hva du mente... ;)

Skrevet

Jeg kan selv si at jeg foretrekker mørke menn. Men det betyr vel ikke at jeg ikke har falt for blonde?

Skrevet

Eg, blant anna ;)

Ja, jeg mente i hvert fall at ikke alle kler å farge håret rødt.. For meg er det omtrent naturlig at ingen har sin egen hårfarge lenger :sjenert: Men om det er snakk om naturlig farge så kler man vel det man har fått. :)

Skrevet

Min lenke

Så dette er fælt?!

Hehe, jeg skulle også legge inn bildet av henne! Hun er jo råheit - og et levende bevis på at rødt hår kan være superhett.

Gjest Raindrops
Skrevet

Er det en gjeng med tretten år gamle gjester og AB'ere som sitter her eller? For en utrolig barnslig måte å uttale seg om en hårfarge på.

• Liker 6
Skrevet

Jeg foretrekker mørkhårede menn, men jeg har bare (untatt 1) hatt lyshårede kjærster og elskere - så jeg tror ikke du skal ta så veldig på vei for den undersøkelsen. Hårfarge er ikke spesielt viktig for veldig mange.

Skrevet

Min lenke

Så dette er fælt?!

Tenkte å poste bilde av samme dama.. Ei av de fineste jeg har sett, noensinne.

Skrevet

Skjerp dere med den hetsingen a! Hva får dere igjen for å mobbe andre mennesker?!

Skrevet

Er alle disse AB'en med dårlig skrivestil som snakker om hvor grusomt rødt hår er samme person?

Damer med rødt hår kan være supersexy! Men har forstått det dithen at det ikke er preferansen til gutta. Likevel, man faller for den man faller for, hvilken hårfarge vedkommende da har er jo revnende likegyldig.

...men jeg skal innrømme at jeg har avvist gutter på byen, nettopp pga rødt hår :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Er alle disse AB'en med dårlig skrivestil som snakker om hvor grusomt rødt hår er samme person?

Damer med rødt hår kan være supersexy! Men har forstått det dithen at det ikke er preferansen til gutta. Likevel, man faller for den man faller for, hvilken hårfarge vedkommende da har er jo revnende likegyldig.

...men jeg skal innrømme at jeg har avvist gutter på byen, nettopp pga rødt hår :sjenert:

Jeg har ikke noe imot rødt hår. Har mange gode minner om ei fyrrig, rødhåret eks, med FREGNER og greier! :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke noe imot rødt hår. Har mange gode minner om ei fyrrig, rødhåret eks, med FREGNER og greier! :fnise:

Tviler ikke! Har hørt at rødhårede er både fyrige og gode under dyna :lur:

Skrevet

Alle mennesker er vakre, hver på sin egen måte. Heldigvis finnes det nok forskjellige mann og kvinner til oss alle. Alle liker ikke det samme. Du er fin som du er.

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke! Har hørt at rødhårede er både fyrige og gode under dyna :lur:

Ikke for å skryte altsåå, men... :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Eg tykkje raudt hår er fint på både kvinner og menn. Om ein person er pen/kjekk har ingenting med hårfarge og gjere for min del.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger og ensidig meningspåvirkning.

Kråkesaks.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Jeg har en ting for rødhårede menn :sjenert: Også syns jeg rødhårede damer veldig ofte er vakre :)

(også lurer jeg på hva som foregår i hodet på voksne mennesker som får seg til å skrive nedsettende om folk med en spesiell hårfarge. Greit at noe ikke er favoritten, men det får da være måte på barnslig oppførsel?)

• Liker 1
Skrevet

Har en mistanke om at mange av AB-ene her inne er samme person, som kjeder seg en søndagskveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...