Gå til innhold

Blondiner - brunetter - svarthårede

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en mistanke om at mange av AB-ene her inne er samme person, som kjeder seg en søndagskveld..

..og jeg har en mistanke om at du har rødt hår og føler deg truffet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og jeg har en mistanke om at du har rødt hår og føler deg truffet.

Jeg har posta flere bilder på Kvinneguiden av meg, så ganske lett å bekrefte at jeg ikke er rødhåra :fnise: Ikke at det hadde vært noe galt i det.

Skrevet

Jeg skulle da tro at det er helhetsinntrykket, og ikke en enkeltdetalj, som avgjør om man syns noen er pene?

I utgangspunktet så vil jeg jo si at grønt hår på en type er litt turnoff, men kan godt fungere om det er gjort "riktig"; altså han har jobba en del med den sveisen for å få den til å matche resten av seg.

Skrevet

Tviler ikke! Har hørt at rødhårede er både fyrige og gode under dyna :lur:

Jeg tror det er noe i det.Men de er nok desverre også uvanlig hissige og temperamentsfulle,ellers også.

Er skjelden å se rødhårede.Men jeg traff en rødhåret mann en gang i tiden.Han var stor ,høy , kraftig osv.Veldig maskulin og stor.

Jeg tennte virkelig på han helt SPONTANT første gang jeg så han.Ble faktisk sjokkert over meg selv.At jeg kunne bli så kåt,bare av synet og tankene på han husker jeg.Jeg trodde jo ikke han var "min smak".Men jeg " reagerte " på han.

Vell,en kveld havnet vi til sengs.Og JA -han var fyrrig ja.Het og utrolig kåt og virill masnn.

Absolutt fyrrig ja-for alderen: ) Og sprek: )

Etter dette liker jeg rødhårede menn....he he

De serverer deg i hvertfall ikke en halvslapp en...det er garantert.

De er spreke og energiske.Akkurat slik jeg liker dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har naturlig rødt hår, og jeg har hørt fra menn at jeg både er pen, vakker og nydelig. Så tydeligvis er det noen menn som liker det :) Men om disse mennene foretrekker rødhårede foran blondiner om de hadde fått valget er vel kanskje ikke så sikkert da. :sjenert:

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Sorry,men fy faen for en bagatell. Hvis det er det du har å deppe for, så er du dum som ikke skjønner hvor heldig du er.

Nå får jeg vel leksa om at man har lov til å være misfornøyd selv om det finnes folk som har det verre, og det er det. Men å implisere at en undersøkelse som det der er en god grunn til å være deppa, det blir for dumt.

Husk dessuten på at andelen rødhårede kvinner er liten. Dere har ikke høyere konkurranse om rødhårelskende menn enn det blondinene har om blondineelskerne.

Seksualitetsforumet er et "tulleforum" innimellom, og man må ikke ta ting så seriøst alltid. Tror neppe TS er manisk depressiv eller har suicidale tanker pga dette, men heller at hun prøver å lade opp til en diskusjon om preferanser angående hårfarger.

Personlig mener jeg at selve ansiktet har mer å si enn hårfargen. Er man vakker, søt eller pen, ja så er man det uansett hårfarge. Men det er klart at dersom en mann tenner litt ekstra på blondiner og fikk velge fritt mellom vakre blondiner eller vakre brunetter, så hadde han følgelig gått for blondinene.

Endret av HunterLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...