Gå til innhold

Når er det ett problem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg har i en lengre periode tatt meg selv i å kaste opp etter jeg har spist mye godteri.

Jeg er veldig glad i godteri desverre, og det er ofte jeg ikke kalrer å dy meg(jobber med dette nå). Men det er ikke alltid jeg kaster opp etter å ha spist noe søtt..

Kankje 1-2 g i mnd bare. mens jeg kan spsie godis 2-3 g i uken.

Det er gjerne de gangene jeg har spsit mye hvor jeg kaster opp, fordi jeg føler meg så fæl som har presset i meg det.

Jeg stikker ikke fingrene i halsen, bare presser det ut.

Føler jeg har kontroll og at det ikke er sykelig, har holdt på sånn i ett par år.

Men jeg bare lurer, hvor går grensen mellom greit og ikke greit?

Og kan det å kaste opp noen ganger i mnd. ødelegge tennene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

grensen mellom greit og ikke greit?

de eneste gangene det er greit å kaste opp er når du har omgangssyke eller lignene!! :fy_fy:

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kaster du opp ? er det fordi du vil bli tynn? spiser du et normalt kosthold ellers, trener du? Tell me more!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster opp 1-2 ganger i mnd etter å ha spist godteri, men spiser godteri 2-3 ganger i uka, altså ca. 10 ganger per mnd, om jeg har forstått det riktig?

Hvorfor skjer det ikke med vanlig matmåltid?

Er det fordi du synes du spiser mye 1-2 ganger per mnd, at du velger å kaste opp? Hvorfor klarer du å begrense inntaket av godteri de andre gangene du spiser dette per mnd?

Vet du på forhånd at du skal kaste opp disse 1-2 gangene per mnd at det skjer, slik at du tillater deg å spise mye eller er det mer tilfeldig at du kaster opp den og den gangen?

Jeg har hatt bulimi i drøyt 10 år, og håper for all del at du velger å stoppe med dette nå, mens du ennå har noe kontroll igjen.

Det vil bli svært vanskelig å ha kontroll etterhvert, selv om du føler at du har kontroll over dette akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anonymbruker!

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Kråkesaks, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...