Gå til innhold

Hva feiler det meg egentlig?


Gjest gjestivitas

Anbefalte innlegg

Gjest gjestivitas

Jeg har ingen å plage med alt det som feiler meg for tiden, så jeg søker råd og kanskje litt trøst her inne.

Mannen min har tydeligvis nok med å ha startet i nye jobb, og er ikke så interessert egentlig.

Jeg har vært på utredning, og det har blitt funnet ut at jeg antakelig har fibromyalgi. Og at jeg muligens ligger i startgropen for leddgikt, men det er ikke gjort funn, jeg har bare leddsmerter.

Jeg er så uendelig sliten for tiden, og er på gråten av tanken på å gå på jobb i morgen.

Etter å ha fått beskjed ang fibroen, så ble jeg gravid. Men mistet etter litt over 6 uker. Var borte fra jobb en dag under smertefulle blødninger.

Et par dager tilbake på jobb, PANG! Kink i ryggen. Sykemeldt i tre dager. Nå er de dagene over, og jeg har fått et hovent og vondt kne, uten å ha gjort noe som helst, annet enn kanskje ha sittet litt mer på kne på gulvet pga barnet vårt, siden ryggen har vært helt på skeive.

Jeg kan fader ikke komme på jobb og så bli sykemeldt pga et kne altså. Har en jobb som krever fysisk god form og at kroppen er i orden.

Jeg er så lei meg! Jeg vil jo ikke ha det sånn?! Hvorfor er det så mye akkurat nå?! Jeg har ikke tid til dette, og langt mindre krefter slik ståa er nå.

Mannen er som sagt ganske fraværende, og er mye borte på kveldstid i forb med den nye jobben sin for tiden. Men dette er jo en fase heldigvis. Men hvordan kommer jeg meg gjennom denne kneika?

Har bare lyst til å gå i hi for vinteren. Og orker ikke klage til vennene mine. De har nok med sine ting om de ikke skal høre på meg også. Føler meg svakelig og ikke så sterk som en kvinne burde være for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere.

Dette er utrolig kjipt! :tristbla:

Begynner på jobb nå snart. Er trøtt som ei strømpe siden barnet vårt våknet halv seks i dag, mot sju som er normalen. Har ligget og kravlet oppi senga mellom oss, og da blir det ikke mye avslapning gitt.

Tror jeg bare må prøve nå fram til helga og se hvordan kneet utvikler seg. Så får jeg vurdere lege over helgen om det ikke blir noe bedre.

Er så redd for at de på jobb skal bli irriterte på meg. Men jeg kan ikke noe for alle disse sprellene kroppen min gjør for tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...