Gå til innhold

prøver å dumpe sigarettene via vaginal metode

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i noen uker prøvd å slutte å røyke nå, men uten hell.

På jobben idag sa en kollega til meg at jeg måtte prøve en ting og det var å putte en sigarett i skjeden for da ble det mindre røyksug, prøvde det for et par timer siden og nå har alt smuldret opp inni der og det svir veldig.

Er det noen som har prøvd dette før og lykkes? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en velkjent & prøvd metode, som fungerer EXCELLENT.

Jeg er jo mann, så jeg måtte derimot stappe den i min MANGINA. Men det er fortsatt samme effekten, jeg sluttet å røyke, før jeg i det hele tatt B E G Y N T E.

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror deg:P er jo mange gutter som legger snusen under forhuden så hvorfor ikke:P? Aner ikke hva du gjøre med det da? Prøve å få det ut, det kommer vel ut av seg selv etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dette er en tulletråd... Men blir jo til stadighet overrasket over intelligensnivået til medmennesker, så: ja, tobakk er farlig for kroppen. Å spise det er svært giftig, ergo tror jeg ikke du gjorde deg selv en tjeneste ved å gjøre dette... Underlivet er meget følsomt ovenfor unaturlige stoffer. Du burde oppsøke lege så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i noen uker prøvd å slutte å røyke nå, men uten hell.

På jobben idag sa en kollega til meg at jeg måtte prøve en ting og det var å putte en sigarett i skjeden for da ble det mindre røyksug, prøvde det for et par timer siden og nå har alt smuldret opp inni der og det svir veldig.

Er det noen som har prøvd dette før og lykkes? :sjenert:

Wuuut? Det høres jo bare helt sprøtt ut å finne på å gjørr! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...