Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle sjekke håndkremen min fra Decleor som jeg hadde i vesken, men finner ingen side å sjekke Decleor på? Så da må jeg spørre igjen, hvor sjekker dere produktene deres, altså Decleor?

Anonymous poster hash: 9a16b...6db
Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Har ikke brukt siden selv, men her en enn hvor du kan sjekke Decleor.

Den godtok ikke batch koden, men takk for forsøket :)

Skrevet

Den godtok ikke batch koden, men takk for forsøket :)

Det er fordi Decleor har gått vekk fra batch-kode i det siste. De har bare holdbarhet

etter åpning på sine produkter nå, altså bilde av en krukke med f.eks 6 mnd eller 3 mnd

osv på. Dvs at produktet du har ble produsert før de sluttet med batch kode hos Decleor :)

Skrevet

Hvor lang holdbarhet kan man forvente at sminke bestilt på nettet skal ha? Det er jo urimelig kort holdbarhet på en bb cream som man bruker mange måneder på å bruke opp ved normal bruk. Kan sminken brukes etter holdbarhetsdatoen?

Takk for svar. Skal sjekke mine produkter i kveld.

Produkter har en hylle levetid på 3 år fra de er produsert. Dvs at produktet bare kan selges

i inntil 3 år etter produksjon, etter den tid er produktet å regne som gammelt. Så dersom du

f.eks sjekker ett produkt og batch koden viser at produktet går ut i januar 2015, så vil det si

at de ikke har lov å selge produktet etter januar 2015 for da er hylle-tiden til produktet gått ut.

Produktet skal da kasseres av de som selger produktene.

Skrevet

Hvor lang holdbarhet kan man forvente at sminke bestilt på nettet skal ha? Det er jo urimelig kort holdbarhet på en bb cream som man bruker mange måneder på å bruke opp ved normal bruk. Kan sminken brukes etter holdbarhetsdatoen?

Jeg vet ikke om det er noe regler på det. Men det står et sånt ikon med åpent lokk hvor det f.eks. står at den er holdbar 6 eller 12 eller 24 mnd etter åpning. Jeg synes personlig at holdbarhetsdatoen bør holde så lenge!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har handlet hos Blivakker flere ganger. Og har ett par av gangene opplevd å få

gamle produkter. Da har jeg reklamert, fått enten nytt produkt eller pengene tilbake

uten noe tull. Har ikke engang behøvd å sende det gamle produktet i retur. Så jeg

må si jeg syns de er blant de mest effektive når det gjelder reklamasjoner. Har opplevd

andre nettsider som har tatt mye lengre tid og mye masing før reklamasjonen har gått

gjennom. Så det er bare å reklamere på siden deres. Hvis man ikke gjør det, hvordan

kan de da vite at de har fått inn ett parti med gamle varer. Det kan skje i vanlige

butikker også det, til og med også matbutikker hender det seg har produkter som har

gått ut på dato.

Så godt å høre. :) Har sendt dem mail på min side. Ja, få inn et parti med gamle varer kan skje den beste. Håper jeg får svar snart! :) Har positivt inntrykk av dem nå selv om det var negativt da jeg bestilte derfra sist i 2010, da var det mye tull og skyhøy frakt. Bestemte meg for å gi dem en ny sjanse nå siden jeg har lest så mye positivt i det siste og at de har skjerpet seg masse.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvor/hvordan kan man sjekke dato på produktene? Anonymous poster hash: 9a16b...6db

Det er flere ulike sider, men jeg bruker checkcosmetic.net. Har også en app som heter check your cosmetic, den støtter noen merker som ikke støttes av checkcosmetic bla decleor. Selv om decleor har gått bort fra batch støtter appen likevel kodene. Tok en skikkelig sjau på søndag og sjekket alt jeg har. (Det er myyyye) Kastet masse. Deilig å få ryddet litt og god unnskyldning for å bestille nytt, hihi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...