Gjest Ciegus Skrevet 16. mars 2014 #21 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er også fornøyd. Og tenker at vil man på død og liv ha billigere produkter så må man akseptere risikoen for å få utgåtte produkter innimellom. Så lenge butikken er kjappe med å godta reklamasjon og klager kan jeg leve med det. Men har aldri fått dårlige produkter derfra.
gnuffe Skrevet 16. mars 2014 #22 Skrevet 16. mars 2014 Nå har jeg tipset Blivakker.no om slremselspropagandaen tiø denne bloggeren, som også anbefaler skitdyre produkter fordi hun er sponset av produsentene opp og i mente. Har skjønt hun stadig skifter meninger (eller beite), alt etter hvor hun blir sponset mest. Utrolig at en person med minimalt med utdanning kan få en sånn i flytelse iver hva unge jenter kjøper. Verden vil bli lurt, tydeligvis.Anonymous poster hash: 8a85a...738 Hilde Christina er LANGT mer seriøs enn rosabloggerne som får sponset tøy, vipper, sminke som er toppen 18 år. DET kan man virkelig ikke ta seriøst.
_Aries Skrevet 16. mars 2014 #23 Skrevet 16. mars 2014 Alltid vært storfornøyde med Bli Vakker. Forstår ikke den her skitkastingen på dem, det virker personlig. Det er også veldig mange som ikke er fornøyde med dem. Det er ikke skitkasting, det er fakta. Jeg har selv mottatt merkelig og dårlige varer derfra.. Og dessuten er ikke blivakker autorisert selger for en del av produktene de tilbyr. Og det er en svært uheldig kombinasjon..
Sphynx Skrevet 16. mars 2014 #24 Skrevet 16. mars 2014 Har selv fått et joico produkt derifra som har hatt rar konsistens. Er vel bare slik som skjer, ellerså har jeg alltid hatt positive erfaringer både fra blivakker og blush.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2014 #25 Skrevet 17. mars 2014 Det er også veldig mange som ikke er fornøyde med dem. Det er ikke skitkasting, det er fakta. Jeg har selv mottatt merkelig og dårlige varer derfra.. Og dessuten er ikke blivakker autorisert selger for en del av produktene de tilbyr. Og det er en svært uheldig kombinasjon.. Det kan vel være, men hvis jeg får ting billigere så driter jeg i autorisering. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #26 Skrevet 17. mars 2014 Hilde Christina er LANGT mer seriøs enn rosabloggerne som får sponset tøy, vipper, sminke som er toppen 18 år. DET kan man virkelig ikke ta seriøst. Ikke si at Hilde Christina er seriøs. Hun er like mye sponset som andre bloggere. Hun skifter mening i hytt og pine om såkalt favoritter ettersom hvem hun samarbeider med og anbefaler produkter for å tjene penger, ikke for å "hjelpe" folk som sliter med huden sin. At folk virkelig kan tro at hun ikke er sponset er ganske uforståelig. Anonymous poster hash: 6f7ff...5fd 1
_Aries Skrevet 17. mars 2014 #27 Skrevet 17. mars 2014 Det kan vel være, men hvis jeg får ting billigere så driter jeg i autorisering. Det betyr jo at du driter i om varene du får er ekte eller ikke.. Og viss du gjør det er det helt ok for meg. Men uten autorisasjon og med varer med dårlig konsistens, rar lukt og ingen eller liten virkning så sier det seg selv at man ikke burde stole på den butikken.. Det ser ut som det er omtrent halvparten av kundene som er fornøyd og de resterende er ikke det. Da er det åpenbart at det ikke er bare noen av oss som har vært "uheldig"..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #28 Skrevet 18. mars 2014 Kanskje grunn til å være litt skeptisk likevel? LINK Anonymous poster hash: cbddb...c24
Jade Skrevet 19. mars 2014 #29 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Kanskje grunn til å være litt skeptisk likevel? LINK Haha Masse fint å kjøpe i Kina. Kanskje de selger "MAC" der også Oj, håper ikke Ottlite-speilet mitt er falskt :O Endret 19. mars 2014 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #30 Skrevet 19. mars 2014 Det betyr jo at du driter i om varene du får er ekte eller ikke.. Og viss du gjør det er det helt ok for meg. Men uten autorisasjon og med varer med dårlig konsistens, rar lukt og ingen eller liten virkning så sier det seg selv at man ikke burde stole på den butikken.. Det ser ut som det er omtrent halvparten av kundene som er fornøyd og de resterende er ikke det. Da er det åpenbart at det ikke er bare noen av oss som har vært "uheldig".. Fremdeles ikke fått et produkt jeg ikke er fornøyd med og har handlet med dem i alle år. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #31 Skrevet 19. mars 2014 Hilde Christina er LANGT mer seriøs enn rosabloggerne som får sponset tøy, vipper, sminke som er toppen 18 år. DET kan man virkelig ikke ta seriøst. Jeg tror ikke hun er seriøs på en flekk.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #32 Skrevet 19. mars 2014 Så gnålete vi var i dag da.. ._. Anonymous poster hash: 43d9b...49a 2
Gjest crazycatlady Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har tidligere hatt dårlig erfaring med blivakker, men bestemte meg for å gi dem en ny sjanse, så bestilte en bb-krem fra Jane Irredale i forrige uke. Den kom idag, men er gammel. Produsert i januar 2012 og holdbar kun ut januar 2015. Syns det er litt drøyt å selge så gamle produkter så dyrt. (434 kr) Vet ikke helt om jeg skal klage eller ikke. Hva hadde dere gjort? Hørt det er så mye tull med reklamasjon der, så vet ikke helt om jeg orker. Konsistens og lukt er helt fin, men kjipt å tenke på at det snart er tre år siden den ble produsert. Hadde de solgt den billig pga dårlig dato hadde jo saken vært en helt annen.
Jade Skrevet 2. desember 2014 #34 Skrevet 2. desember 2014 Holdbar mindre enn 2 måneder til? Nei det bør du klage på! Får du ikke svar, så klag åpent på Facebooksidene deres.
Gjest crazycatlady Skrevet 3. desember 2014 #35 Skrevet 3. desember 2014 Da gjør jeg det imorgen. Har tatt bilde av tuben som jeg skal sende dem. Godt det ikke bare er meg som syns det er drøyt å selge gamle produkter så dyrt. Hadde jo vært noe annet om det var en ting til 100 kr, da hadde jeg ikke giddet å klage. Skal bestille litt mer derfra også bare for å se og er det også ganmelt blir det aldri mer blivakker på meg. Handler det meste hos feelunique og hqhair, har alltid fått nye og friske produkter.
vimsefrøken Skrevet 3. desember 2014 #36 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har tidligere hatt dårlig erfaring med blivakker, men bestemte meg for å gi dem en ny sjanse, så bestilte en bb-krem fra Jane Irredale i forrige uke. Den kom idag, men er gammel. Produsert i januar 2012 og holdbar kun ut januar 2015. Syns det er litt drøyt å selge så gamle produkter så dyrt. (434 kr) Vet ikke helt om jeg skal klage eller ikke. Hva hadde dere gjort? Hørt det er så mye tull med reklamasjon der, så vet ikke helt om jeg orker. Konsistens og lukt er helt fin, men kjipt å tenke på at det snart er tre år siden den ble produsert. Hadde de solgt den billig pga dårlig dato hadde jo saken vært en helt annen. Jeg har handlet hos Blivakker flere ganger. Og har ett par av gangene opplevd å få gamle produkter. Da har jeg reklamert, fått enten nytt produkt eller pengene tilbake uten noe tull. Har ikke engang behøvd å sende det gamle produktet i retur. Så jeg må si jeg syns de er blant de mest effektive når det gjelder reklamasjoner. Har opplevd andre nettsider som har tatt mye lengre tid og mye masing før reklamasjonen har gått gjennom. Så det er bare å reklamere på siden deres. Hvis man ikke gjør det, hvordan kan de da vite at de har fått inn ett parti med gamle varer. Det kan skje i vanlige butikker også det, til og med også matbutikker hender det seg har produkter som har gått ut på dato.
Kaffejenta30 Skrevet 3. desember 2014 #37 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har kranglet med et parfymeri jeg kjøpte en Foundation hos, og hatt store problemer med å få byttet varen da det viste seg at produktet var ødelagt. Hadde kvittering med, og var der dagen etter, men det var så vidt jeg fikk byttet til nytt produkt. Handlet masse hos blivakker, og kun hatt en opplevelse med et produkt som hadde knekt pumpe. Sendte de en mail, og dagen etter var pengene tilbake på min konto. Alle kan med andre ord ha dårlige/gamle/ødelagte produkter fra tid til annen, men min erfaring er at blivakker ordner opp uten problemer!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #38 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har tidligere hatt dårlig erfaring med blivakker, men bestemte meg for å gi dem en ny sjanse, så bestilte en bb-krem fra Jane Irredale i forrige uke. Den kom idag, men er gammel. Produsert i januar 2012 og holdbar kun ut januar 2015. Syns det er litt drøyt å selge så gamle produkter så dyrt. (434 kr) Vet ikke helt om jeg skal klage eller ikke. Hva hadde dere gjort? Hørt det er så mye tull med reklamasjon der, så vet ikke helt om jeg orker. Konsistens og lukt er helt fin, men kjipt å tenke på at det snart er tre år siden den ble produsert. Hadde de solgt den billig pga dårlig dato hadde jo saken vært en helt annen. Hvor/hvordan kan man sjekke dato på produktene? Anonymous poster hash: 9a16b...6db
vimsefrøken Skrevet 3. desember 2014 #39 Skrevet 3. desember 2014 Hvor/hvordan kan man sjekke dato på produktene? Anonymous poster hash: 9a16b...6db Du sjekker batch-koden, de fleste sminke/hudpleie/hårprodukter har en batch-kode stemplet på seg, denne kan du gå inn på diverse nettsider og sjekke, og får da opp når produktet er produsert, og hvor lang holdbarhet produktet har.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #40 Skrevet 3. desember 2014 Hvor lang holdbarhet kan man forvente at sminke bestilt på nettet skal ha? Det er jo urimelig kort holdbarhet på en bb cream som man bruker mange måneder på å bruke opp ved normal bruk. Kan sminken brukes etter holdbarhetsdatoen? Du sjekker batch-koden, de fleste sminke/hudpleie/hårprodukter har en batch-kode stemplet på seg, denne kan du gå inn på diverse nettsider og sjekke, og får da opp når produktet er produsert, og hvor lang holdbarhet produktet har. Takk for svar. Skal sjekke mine produkter i kveld. Anonymous poster hash: 9a16b...6db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå