Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min første gang her inne, og jeg lurer på om det er noen her inne som har hatt dårlig erfaring med nettbutikken Blivakker.no? Jeg har kjøpt Joico produkter derfra som lukter rart, og har en rar konsistens, is it just me or?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har vært ufornøyd og stoler absolutt ikke på de

Skrevet

Jeg har aldri bestilt der fra, men for ikke så lenge siden så skrev både hilde christina og lars tangen om dem. Og flere hadde visstnok fått dårlige produkter tilsendt av dem.

Skrevet

Hei! Min første gang her inne, og jeg lurer på om det er noen her inne som har hatt dårlig erfaring med nettbutikken Blivakker.no? Jeg har kjøpt Joico produkter derfra som lukter rart, og har en rar konsistens, is it just me or?

Jeg er strålende fornøyd med mine Joicoprodukter derfra :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville lest dette først ihvertfall:

http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p

http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p-del-2

Det faktum at blivakker ikke oppgir hvilke leverandører de får produktene sine fra, er god nok grunn til å hold seg unna!

Takk for linker, jeg endte opp med å lese alle kommentarene! Jeg er nok enig, kommer nok ikke til å handle der igjen. Det gjør meg ingenting å betale de ekstra kronene i den visshet at jeg får ekte vare.

Men så må jeg samtidig si at at jeg for to dager siden snakket personlig med ansatte hos GHD Norge, og blivakker er i samarbeid med de når det kommer til GHD rettetanger. Dette er det eneste jeg vet om som er av ekte vare derfra. Og finner man en GHD rettetang til under langt under 1999 på nettet så er det garantert fake.

Skrevet

Takk for linker, jeg endte opp med å lese alle kommentarene! Jeg er nok enig, kommer nok ikke til å handle der igjen. Det gjør meg ingenting å betale de ekstra kronene i den visshet at jeg får ekte vare.

Men så må jeg samtidig si at at jeg for to dager siden snakket personlig med ansatte hos GHD Norge, og blivakker er i samarbeid med de når det kommer til GHD rettetanger. Dette er det eneste jeg vet om som er av ekte vare derfra. Og finner man en GHD rettetang til under langt under 1999 på nettet så er det garantert fake.

Med mindre man handler fra utlandet da. ;) Feelunique f.eks.

Skrevet

Jeg betalte under 810 for min. Og nå er den enda billigere pga kursen. Og den er ekte. FeelUnique er godkjent forhandler av ghd.

Skrevet

Når vi snakker om GHD,vet dere om GHD'en Sidney Hair Salon supplies selger på Ebay om de er ekte?

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine Joico-produkter fra blivakker.no :)

Trodde hun bloggeren måtte fjerne de spekulasjonene sine om såkalte falske produkter, da det var ulovlig å spre feilaktige negative opplysninger om et firma.

Grunnen til at slike rykter spres, er at produsenten av f eks Joico ønsker at varene kun skal bli solgt dyrt gjennom spesielle forhandlere, f eks frisørsalonger. Når nettbutikker kan selge dem for en rimeligere pris, er dette en trussel mot markedverdien.

Forøvrig er det noe som heter parallell-import.

"innførsel av produkter via mellomledd som gjerne ikke er i regi av eller med godkjenning fra produsent. Produsenter av internasjonale merkevarer ønsker ofte at deres varer skal distribueres enten av egne datterselskaper i de ulike land, eller av selvstendige importører med enerett til distribusjon i det aktuelle landet. Bakgrunnen er gjerne ønske om kontroll med egen vare og muligheter til å kunne oppnå høyere pris i land hvor inntektsnivå og markedsforhold gir grunnlag for det."

Anonymous poster hash: 8a85a...738

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine Joico-produkter fra blivakker.no :)

Trodde hun bloggeren måtte fjerne de spekulasjonene sine om såkalte falske produkter, da det var ulovlig å spre feilaktige negative opplysninger om et firma.

Grunnen til at slike rykter spres, er at produsenten av f eks Joico ønsker at varene kun skal bli solgt dyrt gjennom spesielle forhandlere, f eks frisørsalonger. Når nettbutikker kan selge dem for en rimeligere pris, er dette en trussel mot markedverdien.

Forøvrig er det noe som heter parallell-import.

"innførsel av produkter via mellomledd som gjerne ikke er i regi av eller med godkjenning fra produsent. Produsenter av internasjonale merkevarer ønsker ofte at deres varer skal distribueres enten av egne datterselskaper i de ulike land, eller av selvstendige importører med enerett til distribusjon i det aktuelle landet. Bakgrunnen er gjerne ønske om kontroll med egen vare og muligheter til å kunne oppnå høyere pris i land hvor inntektsnivå og markedsforhold gir grunnlag for det."

Hvorfor handle hos en useriøs aktør når man kan handle hos Feelunique el.l?

Anonymous poster hash: 93325...222

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor handle hos en useriøs aktør når man kan handle hos Feelunique el.l? Anonymous poster hash: 93325...222

Jeg har alltid fått varene raskt, det er gratis frakt og varene har vært i tipp topp stand. Jeg har tidligere kjøpt joicoprodukter hos frisør, men merker ingen forskjell på de jeg bestiller på nettet. Da ser jeg blivakker.no som en seriøs aktør like god som noen annen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lest dette først ihvertfall:

http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkjøp

http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkjøp-del-2

Det faktum at blivakker ikke oppgir hvilke leverandører de får produktene sine fra, er god nok grunn til å hold seg unna!

Nå har jeg tipset Blivakker.no om slremselspropagandaen tiø denne bloggeren, som også anbefaler skitdyre produkter fordi hun er sponset av produsentene opp og i mente. Har skjønt hun stadig skifter meninger (eller beite), alt etter hvor hun blir sponset mest.

Utrolig at en person med minimalt med utdanning kan få en sånn i flytelse iver hva unge jenter kjøper. Verden vil bli lurt, tydeligvis.

• Liker 4
Skrevet

At man kjøper en ekte vare hos en nettbutikk, betyr ikke at den nettbutikken *kun* selger ekte varer. Noen "mindre seriøse" nettbutikker har gjerne noen "mindre seriøse" leverandører. Disse selger som regel ekte varer, men sjansen er større at de får inn et dårlig/falskt parti (som de antakeligvis ikke vet om selv). Da vil noen kunder få falske produkter, mens andre kunder (som fikk varene sine fra gode/ekte partier) sier; "nei, du fikk ikke falske varer. Mine varer var ekte, så denne nettbutikken er trygg."

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg har som regel vært fornøyd og fått ok varer, men har opplevd en gang å motta

gamle varer. Jeg reklamerte da, og fikk pengene tilbake. Behøvde ikke en gang å

sende de ødelagte varene i retur som du må gjøre mange steder. Super service

syns nå jeg. Så i mine øyne er de hverken bedre/verre enn mange andre aktører.

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler liksågodt på blivakker som på allcosmeticwholesale, strawberrynet og ebay. Hvis prisen er lav, selvsagt.

Skrevet (endret)

Edit: Ser at denne posten er fra 2011. Hvorfor ble den dratt opp?

Det er som de andre sier her inne. Du burde google (artikkel fra nå i mars) litt mer, så finner du uttalelser fra de som står bak blivakker og bl.a blush.

Blush selger også billige skjønnhetsprodukter, gjennom parallellimport nevnt ovenfor her. Og Blush er virkelig en nettbutikk jeg stoler på. Den drives av Komplett AS som er Norges største (og eldste mener jeg - 1996) nettbutikk.

Som nevnt ovenfor:

1. Produktene er billige pga parallellimport (som ikke går igjennom produsenten her i Norge)

2. Produsentene i Norge har avtaler med f.eks frisørsalonger om å selge produktene, derfor de ofte ikke går god for produktene som kommer gjennom parallellimport

3. Blivakker og blush selger enormt mye hver dag i forhold til frisørsalonger, og derfor er sannsynligheten for varer det er noe feil med større

Endret av Micolina
Gjest Gjest
Skrevet

Edit: Ser at denne posten er fra 2011. Hvorfor ble den dratt opp?

Det er som de andre sier her inne. Du burde google (artikkel fra nå i mars) litt mer, så finner du uttalelser fra de som står bak blivakker og bl.a blush.

Blush selger også billige skjønnhetsprodukter, gjennom parallellimport nevnt ovenfor her. Og Blush er virkelig en nettbutikk jeg stoler på. Den drives av Komplett AS som er Norges største (og eldste mener jeg - 1996) nettbutikk.

Som nevnt ovenfor:

1. Produktene er billige pga parallellimport (som ikke går igjennom produsenten her i Norge)

2. Produsentene i Norge har avtaler med f.eks frisørsalonger om å selge produktene, derfor de ofte ikke går god for produktene som kommer gjennom parallellimport

3. Blivakker og blush selger enormt mye hver dag i forhold til frisørsalonger, og derfor er sannsynligheten for varer det er noe feil med større

Alltid vært storfornøyde med Bli Vakker. Forstår ikke den her skitkastingen på dem, det virker personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...