Gjest undervektig Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! Jeg lurer på om det finnes et alternativ for dem som har prøvd alle måter for vektøking. Er selv undervetig. Har prøvd alt det kjente: ernæringsdrikker, ulike omvendte dietter, trening osv. Så jeg lurer nå på om det finnes noe medisinsk som kan gjøres. Må tilføye at jeg ikke har noen form for spiseforstyrrelser eller kjente sykdommer som årsak til min lave vekt. Jeg greier bare ikke å legge på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=euTqGtckNjA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg fikk hjelp til å legge på meg etter spiseforstyrrelse, fordi jeg hadde problemer med å gå opp i vekt fra før av og da jeg var veldig undervektig var det såklart ikke noe lettere. Tror jeg fikk noe i blodet + noen drikker fra apoteket og noen spesielle greier jeg skulle spise og sånn. Hadde en sonde og med en slags type spesialmat som skulle gjøre at jeg la på meg. Ble ikke akkurat TUNG, men det ble bedre da. Vært hos fastlegen din og spurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå