Momseguri Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Først vil jeg bare si at ja, jeg vet det er en superlang tråd om menskopper, og jeg har allerede prøvd å finne svaret der. Problemet mitt er altså at menskoppen min lukter vondt Jeg har en ladycup, og den har luktet vondt siden første gang jeg brukte den. Jeg vasker den jo vanlig, og steriliserer den etter hver periode. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hva skal jeg gjøre? Jeg er veldig fornøyd ellers, så jeg håper virkelig det er noen som har en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 No shit, sherlock. Menskopp i seg selv høres ikke akkurat som en duft av røde roser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Har du prøvd å koke den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Btw... Prøv som overnevnt å koke den. Funker ikke det bra, prøv saltvann. Det funker mot mye lukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 No shit, sherlock. Menskopp i seg selv høres ikke akkurat som en duft av røde roser. Kjære vene Ville prøvd å koke den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 8. september 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 8. september 2011 Det var koke den jeg mente da jeg sa jeg steriliserer den, så det har jeg gjort mange ganger allerede Men jeg kan kanskje prøve saltvann neste gang da, håper det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. september 2011 #7 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ingen erfaring med menskopp, men jeg vet at eddik kan fjerne vond lukt. Verd et forsøk, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2011 #8 Del Skrevet 8. september 2011 I bruksanvisningen til min menskopp (damebegeret) står det at den skal legges i eddikvann. Eddik tar bla bort lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2011 #9 Del Skrevet 8. september 2011 hva faen er menskopp?! høres ut som en slags kopp man bruker istedenfor bind.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. september 2011 #10 Del Skrevet 8. september 2011 hva faen er menskopp?! høres ut som en slags kopp man bruker istedenfor bind.. bingo!2 points for our guest here! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. september 2011 #11 Del Skrevet 8. september 2011 hva faen er menskopp?! høres ut som en slags kopp man bruker istedenfor bind.. Ja, den er ikke til å skåle med, bare så det er sagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå