lakk Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 sur oppstøtt...ka er det som hjelpe mot det?sliter en del med det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Om det ikke er pga graviditet, så burde du se an kostholdet ditt. Kutte ut det som evnt gir deg sure oppstøt. Å ta medisiner mot det er egentlig ikke så bra, siden det bare dekker over problemet slik at du ikke merker det, men problemet er der likevel, noe som kan føre til større plager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollieske Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage-tarm/halsbrann-og-sure-oppstot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg bruker Pepsiduo. Har mye problemer med det. Kaffe kombinert med at jeg har spist dårlig gjør det ennå verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. september 2011 oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Trapp ned på kaffe, fet mat, sterk mat og røyk. Prøv Fruktsalt, Gaviscon. Eller Lovehearts og Cola. En tur til legen for å avdekke om du har feks. spiserørsbetennelse. Det er plagsomt men kan fikses lett om det er betennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Melk kan funke der og da, men det er ingen varig hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elwira Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 love hearts og rå løk hjelper meg. Knaske rå løkringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 8. september 2011 #9 Del Skrevet 8. september 2011 Novaluzid, zantac, nexium (resept på sterkere typer zantac og nexium da) Endre kosthold, drikke melk/biola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 8. september 2011 #10 Del Skrevet 8. september 2011 Mandler fungerer også utmerket. Spis en om gangen i normalt, rolig tempo, og stopp når oppstøtene har gitt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2011 #11 Del Skrevet 8. september 2011 Lovharts sverger jeg til, eneste som har fungert på meg. Første tygger jeg, mens nr 2 har jeg i munnen til den løser seg opp helt. Da slutter gjerne oppstøtene med en gang. Melk kan lindre der og da, men drikker en mye melk kan en fort få sure oppstøt -av- melken (min erfaring) Mye kaffe, pølser, tako, paprika, løk, generelt sterk eller fet mat, syrlige frukter, appelsinjuice, makrell i tomat får jeg sure oppstøt av med en gang. Spiser gjerne slikt når jeg er alene resten av kvelden og har et lager med lovharts i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå