Gå til innhold

Jeg sliter mye psykisk.


elwira

Anbefalte innlegg

Jeg sliter mye med forskjellige psykiske problemer, alt fra sosial angst, generell angst, paranoia, unnvikende/avhengig pf. , depresjon, tankekjør, redsel og engstelse og nærvøsitet og mye annet. :sjenert: Jeg er mye alene og ønsker meg venninner som også sliter psykisk rundt 30 år og bor i nærheten av Drammensområdet. Jeg er veldig glad i dyr og har mange dyr selv og det er mye selvskap i de dyra. Bor på ett lite småbruk. Jeg er stille og sjenert og har dårlig selvbilde. Bare å svare her eller på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.Det er ille og slite så mye.vært borti noen av tingene du har nevnt.Bruker du psykolog eller annen form for hjelp?

Det jo mye du kan jobbe med selv også.Det var slik jeg blei mye bedre enn jeg var for flere år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med mye av det samme som deg og savner kontakt med noen som forstår. En venninne som også sliter flyttet til utlandet og jeg savner kontakten. Vi pratet ikke bare om problemer, men også om det som interesserte oss og om alt mellom himmel og jord og hverdagslige ting. Jeg er også glad i dyr, men jeg er 43 år og ser at du ønsker kontakt med de rundt 30 så kanskje jeg er for gammel, selv om jeg ikke ser så stor forskjell på 30 og 40 åringer, begge er jo innenfor den voksne aldersgruppen.

Å ha kontakt med noen man kan prate med som forstår uten at man alltid trenger si så mye er viktig. Hvis man blir gode venninner og kjemien stemmer vil man også berike hverandres liv slik at dagene blir litt lettere og følelsen av å bære alt alene ikke blir like tyngende.

Jeg blir sett på som hjelpsom, vennlig, god lytter, morsom, iderik og postiv. Positiv fordi jeg sjelden klager og prøver se det positive i hverdagen selv om det ikke alltid er like lett. Jeg er også litt sjernert overfor fremmede, men er blitt bedre med årene.

Jeg er som sagt glad i dyr og naturopplevelser, liker film, bøker, matlaging og interesserer meg for ganske mye. Jeg bor ikke i Drammen, men ikke langt unna. Men kanskje du helst vil ha kontakt med de som er i etableringsfasen, og i samme aldersgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Takk for svar. Jeg vil gjerne bli kjent med deg :):klemmer:

Hadde vært koselig om du skriver pm.

Endret av elwira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

har du forsøkt eller tenkt på et opphold på blakstad i asker ts? der kan de bla a hjelpe deg med å øve deg på å klare deg bedre i sosiale sammenhenger, forstå fryktene dine og hjelpe deg igjennom dem +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter mye med forskjellige psykiske problemer, alt fra sosial angst, generell angst, paranoia, unnvikende/avhengig pf. , depresjon, tankekjør, redsel og engstelse og nærvøsitet og mye annet. :sjenert: Jeg er mye alene og ønsker meg venninner som også sliter psykisk rundt 30 år og bor i nærheten av Drammensområdet. Jeg er veldig glad i dyr og har mange dyr selv og det er mye selvskap i de dyra. Bor på ett lite småbruk. Jeg er stille og sjenert og har dårlig selvbilde. Bare å svare her eller på pm.

Det første som slo meg når jeg leste det du skrev er hvor uendelig gjerne jeg kunne gjøre noe for at du kan få et bedre liv, du er unik, ingen har større verdi enn deg.

Jeg ville prøve meg fram blandt de forskjellige tilbudene som eksisterer for om mulig å få kvitta deg med den forferdelige sosiale angsten, depresjonenen, med mer.

Dyra er fantastiske, jeg ville ikke bytte bort mine katter for 10 millioner hvis jeg ikke hadde mulighet til å få nye!

Gled deg med det som er positivt i livet og prøv deg fram med hvordan du kan få det lykkelige livet du så inderlig fortjener!!

Alt godt til deg Elwira!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...