AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #41 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor ikke ha 2 tisser i heimen i helgene? Er kjempefornøyd med mannen min med 14-15-cm-pikken. Passe stor. sprenger ikke så i rumpen. Kan slukes langt ned i halsen. Men greit å ha 2 pikker å leke med når man skal ha flere orgasmer i helgene. Fant en gutt/mann på nettet med 20-cm-utstyr og skikkelig trykk. Mannen min elsker å se på når jeg har sex med han. Og er oftest med også. Herlig med en pikk som virkelig fyller deg ut av og til. Det unner jeg alle. Men til hverdagsbruk er mannen min sin bedre. Mannen min er ikke misunnelig. Bare liker å se at jeg har det godt. Har det jo dyrisk deilig selv også. Drømmen min er å se de 2 i 69 med hverandre. Er litt på gli, men ...
Stefan Skrevet 19. september 2011 #42 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor ikke ha 2 tisser i heimen i helgene? Er kjempefornøyd med mannen min med 14-15-cm-pikken. Passe stor. sprenger ikke så i rumpen. Kan slukes langt ned i halsen. Men greit å ha 2 pikker å leke med når man skal ha flere orgasmer i helgene. Fant en gutt/mann på nettet med 20-cm-utstyr og skikkelig trykk. Mannen min elsker å se på når jeg har sex med han. Og er oftest med også. Herlig med en pikk som virkelig fyller deg ut av og til. Det unner jeg alle. Men til hverdagsbruk er mannen min sin bedre. Mannen min er ikke misunnelig. Bare liker å se at jeg har det godt. Har det jo dyrisk deilig selv også. Drømmen min er å se de 2 i 69 med hverandre. Er litt på gli, men ... Dette er et greit tips for de som liker slikt. For andre vil det bare virke hinsides, og mot sin hensikt. Hadde min kjære kommet til meg med et slikt forslag, hadde det vært på hue og ræva ut for henne... Hvorfor gir du ikke mannen din en yngre, strammere og trangere kvinne til leken deres? Jeg tror ikke han hadde hatt noe i mot det heller. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #43 Skrevet 19. september 2011 Hadde min kjære kommet til meg med et slikt forslag, hadde det vært på hue og ræva ut for henne... Usikker? Mange menn synes det er gøy. Hvorfor gir du ikke mannen din en yngre, strammere og trangere kvinne til leken deres? Jeg tror ikke han hadde hatt noe i mot det heller. Rakke ned på noen sånn.... Kanskje han er fornøyd og mest komfortabel med henne? Mange kvinner har fast mann de har samliv med, også er frie til å ha det gøy med andre. Noen menn til og med oppforder kjæresten sin til det.
Stefan Skrevet 19. september 2011 #44 Skrevet 19. september 2011 Usikker? Mange menn synes det er gøy. Rakke ned på noen sånn.... Kanskje han er fornøyd og mest komfortabel med henne? Mange kvinner har fast mann de har samliv med, også er frie til å ha det gøy med andre. Noen menn til og med oppforder kjæresten sin til det. Har ingenting med usikkerhet å gjøre, Norna. Det har med ønsket om et tradisjonelt samliv å gjøre, med gjensidig respekt, der ingen i forholdet blir opphøyd i forhold til de andre. Noen menn synes det er gøy, de fleste ikke. Rakke ned på? Det er mange kvinner som synes det er gøy. Kanskje hun er av dem. Det er mange menn som har fast kvinne se har samliv med, også er frie til å ha det gøy med andre. Noen kvinner til og med oppfordrer kjæresten sin til det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #45 Skrevet 19. september 2011 I lys av ei som fistet seg selv her... Har aldri forsøkt det, og har intet ønske om det heller, men om jeg skulle fiste meg selv tror jeg det først og fremst hadde vært armene som kom til kort - bokstavelig talt
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #46 Skrevet 19. september 2011 Jeg er mannen til "Anonymbruker 14.46". Hun ble litt lei seg p.g.a. innleggene som svar her, og sa til meg at JEG skulle svare. Ærlig. Jeg som er mannen hennes. For meg, så ble sexen ble dobbelt så god når vi fikk med den andre mannen. Deilig å se hun har det så deilig. Da blir jeg også glad. Flott å se når han eksploderer i mange støt. En gang vi hadde sandwich, og jeg lå under og bak, og han skulle sprute henne i ansiktet snudde hun seg fort, og jeg fikk 2 sprut rett i ansiktet. Litt søl må man regne med. Madammen har "mast" litt om hun vil se oss guttene i 69, og får vel gi etter når vi treffes onsdag. Noen ønsker må hun da få oppfylt. Burde jeg skrive om hvordan det ble her?
Gjest gnækvåg Skrevet 19. september 2011 #47 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor ikke ha 2 tisser i heimen i helgene? Er kjempefornøyd med mannen min med 14-15-cm-pikken. Passe stor. sprenger ikke så i rumpen. Kan slukes langt ned i halsen. Men greit å ha 2 pikker å leke med når man skal ha flere orgasmer i helgene. Fant en gutt/mann på nettet med 20-cm-utstyr og skikkelig trykk. Mannen min elsker å se på når jeg har sex med han. Og er oftest med også. Herlig med en pikk som virkelig fyller deg ut av og til. Det unner jeg alle. Men til hverdagsbruk er mannen min sin bedre. Mannen min er ikke misunnelig. Bare liker å se at jeg har det godt. Har det jo dyrisk deilig selv også. Drømmen min er å se de 2 i 69 med hverandre. Er litt på gli, men ... Jeg og bestekompisen min brukte å knulle ekskjæresten min i helgene. Han var lengre og jeg var tykkere, så vi utfyllte hverandre. Var litt kult. 1
Gjest gnækvåg Skrevet 19. september 2011 #48 Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg er mannen til "Anonymbruker 14.46". Hun ble litt lei seg p.g.a. innleggene som svar her, og sa til meg at JEG skulle svare. Ærlig. Jeg som er mannen hennes. For meg, så ble sexen ble dobbelt så god når vi fikk med den andre mannen. Deilig å se hun har det så deilig. Da blir jeg også glad. Flott å se når han eksploderer i mange støt. En gang vi hadde sandwich, og jeg lå under og bak, og han skulle sprute henne i ansiktet snudde hun seg fort, og jeg fikk 2 sprut rett i ansiktet. Litt søl må man regne med. Madammen har "mast" litt om hun vil se oss guttene i 69, og får vel gi etter når vi treffes onsdag. Noen ønsker må hun da få oppfylt. Burde jeg skrive om hvordan det ble her? Cam or it didn't happen! Det er faktisk litt digg å se kvinner i aksjon, man2man derimot...:x Edit: Altså; Ville ikke hatt gaysex selv men, peace out til mannlig biseksualitet. \/ <<< to fingre Endret 19. september 2011 av Vanemagi
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #49 Skrevet 19. september 2011 Cam or it didn't happen! Det er faktisk litt digg å se kvinner i aksjon, man2man derimot...:x Du er mann da. Jeg er dame, og kunne tenkt meg å vært der når de 2 ovenfor her skulle kose seg på onsdag. Full rapport takk!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #50 Skrevet 19. september 2011 Det er ikke min erfaring. Menn med liten tiss er hverken bedre eller dårligere til dette en andre. Personlig ville jeg ha opplevd det som veldig stusselig å ha en mann som kun var brukbar til slikking og fingring. Slikking og fingring er som oftest en del av forspillet, mens samleie kommer som prikken over i'en til slutt. Det å ikke skulle få noe ut av et samleie fordi mannen har liten tiss, er for meg å anse som å ha et ikke-eksisterende sexliv. Jepp! Stusselig med liten pikk,uansett hvor god han er til å fingre eller likke meg: ) De som sier størrelsen har liten betydning.Mangler nok bare erfaring.... Det er vanskelig å få orgasme med liten kuk.Helt sant.Skal jeg klare det må jernet være hardt og gjerne middels-stor.Liten gir meg lite også,desverre.Og jeg er ikke vid. Drømmemannen har et deilig utstyr.Så jeg kan glede meg med fryd til vi skal legge oss ...he he
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #51 Skrevet 19. september 2011 Det finnes stort sett ikke liten kuk, bare utilstrekkelige jenter! 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #52 Skrevet 19. september 2011 Fant type med mega-pikk på nakenstranda på Mallorca. Var på ferie, og ingen type som ventet hjemme. Hadde ikke prøvd type med mega ennå, men hadde snakket med venninner som har prøvet. Nå var det min tur. Var kåt av tanken. Reiste ut til nakenstranden. Der var det mye folk allerede. Litt spess å gå der uten en tråd, men det gjorde alle andre også. Såg plutselig en med den kølla. Snakket tysk og sammen med flere andre tyske gutter, så det ut som. Jeg la meg bortenfor. Nesten litt for nær. De kom bort til meg, og spurte om jeg ville ha litt øl, og sandwicher. Vi snakkert sammen og det ble ikke noe mer. Traff dem igjen om kvelden. Da elget jeg meg litt på han med den store. Og er man i syden, så er man i syden. Den var stor. Deilig stor. Men kanskje litt for stor til hverdags. Tok ikke mål, men etter håndstørrelse, så var den vel 20-21 lang og tykk som middagspølse.
Stefan Skrevet 19. september 2011 #53 Skrevet 19. september 2011 Det finnes stort sett ikke liten kuk, bare utilstrekkelige jenter! Bingo. Klarer ikke kvinnene å trylle sammen med en liten pikk, klarer de ikke trylle ellers heller, er min erfaring... 1
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #54 Skrevet 19. september 2011 Bingo. Klarer ikke kvinnene å trylle sammen med en liten pikk, klarer de ikke trylle ellers heller, er min erfaring... Det sier mer om deg, enn om damerne. 1
Stefan Skrevet 19. september 2011 #55 Skrevet 19. september 2011 Det sier mer om deg, enn om damerne. Hva sier det om meg?
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #56 Skrevet 19. september 2011 Hva sier det om meg? Litt forskjellig.
Stefan Skrevet 19. september 2011 #57 Skrevet 19. september 2011 Litt forskjellig. kan du ikke forklare? Jeg ble litt nysgjerrig...
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #58 Skrevet 19. september 2011 kan du ikke forklare? Jeg ble litt nysgjerrig... Det ble du nok. På den annen side, å kreve at kvinner skal kunne trylle med noe under 10 cm, er da vel for mye forlangt, hvis vi ikke er vant med en slik en. Vi er da ikke trollmenn heller. 1
Stefan Skrevet 19. september 2011 #59 Skrevet 19. september 2011 Det ble du nok. På den annen side, å kreve at kvinner skal kunne trylle med noe under 10 cm, er da vel for mye forlangt, hvis vi ikke er vant med en slik en. Vi er da ikke trollmenn heller. Ja, du kan jo ikke si A og så nekte å si B. Det er utrolig hva man kan få til med tålmodighet og trening. Min erfaring er at de som roper etter stort, som oftest har en grunn til det også. Både fysisk, mentalt og ferdighetsmessig.
Gjest "gjest" Skrevet 19. september 2011 #60 Skrevet 19. september 2011 Ja, du kan jo ikke si A og så nekte å si B. Det er utrolig hva man kan få til med tålmodighet og trening. Min erfaring er at de som roper etter stort, som oftest har en grunn til det også. Både fysisk, mentalt og ferdighetsmessig. Vel, eller kanskje de rett og slett bare liker en diger kuk?` 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå