Gå til innhold

Hva "trenger"Jeg man av julepynt o.l?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er nevnt, men en fin dekorasjon/krans på utsiden av entredøren/gatedøren.

Synes det er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pynter lite og har en pen duk på spisebordet, en skål med nøtter, et fruktfat, røde lys og to små søte nisser laget av min 7 år gamle nevø.

Hva man trenger er individuelt og om man har barn. Pyntet en stor plante med julepynt de årene vi hadde gjester. Dekorasjon utenfor døra og julestjerne i vinduet. Gardiner på kjøkkenet hadde vi også, kjøpte det billigste, men de var dekorative. Skåler med smågodt, nøtter, frukt og appelsinfat pynter opp. Vi hadde laget pepperkakehus og det veldig dekorativt. Stueplanten julestjerne reagerer jeg allergisk mot, men planter pynter opp.

Ser at jeg har valgt å ha det enkelt de siste årene, men synes det blir koselig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg må kjøpe alt nytt i år på grunn av stygg skillsmisse, men hva trenger man egentlig?

- juletrelys

- juletrefot

- teppe under juletreet?

- julegardiner

- adventsstake

- julestjerne

- pynt til treet

Noe mer dere kommer på? Selvfølgelig har man jo en del nips som nisser og engler og slik.

Små pyntegjenstander er jo koselige! :) Butikker med håndlaget julepynt er jo fine,

f.eks julehjerter til å henge opp på tre eller egentlig rundt omkring i huset:

http://epla.no/handlaget/produkter/385862/

Synes alltid at det er de små pyntegjenstandende som er finest! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde kjøpt litt billige ting for å få litt julefølelse og bakt pepperkaker for å henge på treet og i vinduene. Så hadde jeg gått på salg etter jul da du kan få julepynt med 50-70 prosent rabatt.

Ha en fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For å bli litt praktisk (og tale av egen erfaring :fnise:).

dersom du liker nøtter, eller iallefall har tenkt å ha en skål nøtter fremme i julen, så er en nøtteknekker et must :)

En juleduk eller en juleløper kanskje ?

Tenk tilbake på da du var liten. Hva var det du syntes det ikke ble helt jul uten ? Det som skapte jul for deg da vil antageligvis skape jul for deg nå også :)

Så har du ikke den tingen på listen så sett den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...