Gå til innhold

hvor mye


Gjest ano

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var et veldig rart spm.. hehehe.. det er vel forskjellig fra person til person det.. tror ikke det er noe fasit svar på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Hvorfor lurer du på det? Hvis du lurer på om du drikker nok, se på urinens farge.

Drikker du nok skal den være gjennomsiktig og luktfri (med unntak av med en gang du har stått opp, de færreste har helt klar urin da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det gjelder mulig opperasjon etter fødsel.Sliter med lekkasje.Derfor lurer jeg.På sykehuset sist så de på hvor mye jeg hadde tisset i forhold til det jeg hadde drukket i løpet av dagen.Som jeg da hadde skrevet ned på et skjema jeg fikk av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du 1,5 liter, vil jeg tro du tisser ut ca. 1liter. Man trekker som regel fra ca. 500 ml fra den væskemengden man tar inn. Dette kalles perspiratsio, og er den mengden man svetter/ånder ut i.l.a et døgn ved normal aktivitet ( selvfølgelig med individuelle forskjeller). Man får i seg en del væske gjennom fast føde også, men dette går sånn ca. opp i opp med den mengden vann som er i avføringen.

Du førte sikkert regnskap fordi de ville se sånn ca. hvor mye lekkasje det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...