Gå til innhold

Bare oss to denne gang.

Gjest Shelob

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste å feire alenejul med. Jeg er singel og har valget mellom å dra til syden sammen med en småbarnsmor og barna, være alene eller feire hos min mor sammen med min søster som jeg har et slitsomt forhold til etter som hun ruser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, søte deg, AB 16.32 :) Ja, jeg vet, jeg burde være mye mer takknemlig for den fine mannen jeg har ...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt syden med småbarnsmor - glatt! Så sant du har barn du også. Jeg har selv så mye rus/psykisk sykdom i egen familie, så de kan vi ikke være sammen med, så jeg skjønner godt at du kvier deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vi feirer for oss selv for 2. året på rad, er i midten av 20 årene.

Mye rot med familie. Så jeg synes det er deilig, i år har vi bestilt tur til England, vi gleder oss vilt!

Bare oss to, akkurat som vi vil ha det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov lenge, koset, laget hjortestek, drakk god vin og røyket litt hasj hele dagen, spilte sjakk, kortspill og hadde kjøpt inn par dvdfilmer. Utrolig koselig, og bare oss.

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istanbul er et greit alternativ hvis det er snakk om weekend.

God mat, rimelig, kort flytur og de feirer ikke jul =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvertfall ikke furte. For en gangs skyld skal jeg feire julen alene med kjæledyret mitt i år, og jeg gleder meg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å feire julen på et slott i Skottland? Mange gamle slott som er gjort om til hoteller. Dere kan gå lange turer i nydelig Highlandsnatur om dagen, spise britisk julemiddag med kalkun og yorkshirepudding, drikke whisky foran peisen om kvelden og gå til sengs i en himmelseng. Hvis ikke det er en romantisk jul, så vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg skal feire jul med svigerfamilien i år. De er greie folk de altså, jeg vil bare ikke tilbringe... vel, mer enn 1 time i lag med dem.

Jeg vurderer faktisk å sette meg opp på overtidsjobbing på julaften for og late som det er ufrivillig.

"Huff, jobben har satt meg opp på julaften, jeg har prøvd å bytte men ingen vil ta vakta mi.... Jaja, da blir det ingen jul på meg i år"

Vi kan godt bytte om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige forslag! New York hørtes jo helt fantastisk ut! Vi må prøve å være alene et år kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...