Saeria Skrevet 29. november 2003 #1 Del Skrevet 29. november 2003 Hva er ditt koseligste eller morsomste juleminnet du husker? Jeg har et. En lillejulaften krangler mamma og min yngste storesøster. Hun har et kraftig temperament denne søsteren. Juletreet velter to ganger og en saks flyr over rommet. :o Dagen etter, på julaften, var alt bare fryd og gammen. Var litt bisarrt den gang, men vi ler av det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. november 2003 #2 Del Skrevet 29. november 2003 Det beste juleminnet mitt er både veldig fint og veldig trist. Det er fra lillejulaften i fjor da jeg og lillesøster dro til Bestemor og Bestefar for å hjelpe dem å pynte. Bestefar hadde kjøpt plastjuletre og jeg og søster pyntet mens han satt og så på, og Bestemor lagde mat. Han sa det var det fineste juletreet de noen gang hadde hatt :D Bestefar døde i vår og Bestemor er på gamlehjem. Plastjuletreet står nå i kjelleren i det tomme huset deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. november 2003 #3 Del Skrevet 29. november 2003 Jula for fem år siden var lillejulaften på torsdag og det er utedagen for 18 åringer hjemme. Jeg, broren min og hans kjæreste hadde vært ute og kom hjem rundt halv to. Da vi kom hjem satt mamma og pappa fortsatt oppe. Vi satt leeenge oppe og bare kosa oss og skravla og beundra juletreet vårt! Etter en stund lurte mamsn på om vi ikke hadde lyst på en pakke hver? hehe..mamma som drikker konjakk er gøy! Jeg hadde ønsket meg en elekstrisk tannbørste kjempelenge, men ikke hatt råd. Ble kjempeglad for gaven :D Broren min fikk dobbeldyne og pute. KJæresten hans fikk pute. Det var ei kjempefin stund. Ikke pga gavene, men stemninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå