Gå til innhold

Bivirkning på angrepille?

Gjest Angie

Anbefalte innlegg

Hei. Søndag 04.09 hadde jeg og kjæresten ubeskyttet sex. Selve sexen foregikk analt, men han "kom borti" vagina en gang, en stund før han kom. Tidligere den dagen hadde jeg blødd litt, men var så og si ferdig med mensen. Hadde også startet på p-piller fire dager før, og hele helgen hadde vi veldig mye sex (aner ikke om det har noe å si engang). Dagen etter, ca 14-15 timer etter samleie, tok jeg en angrepille. Det gikk helt fint, ingen spesielle bivirkninger.

Har i tillegg lavt blodtrykk og er hele tiden plaget av søvnproblemer, hodepine, vondt i magen, kvalme, svimmelhet, humørsvingninger o.l. Både jeg og kjæresten røyker, snuser og drikker, så sjansen for at jeg har blitt gravid er små i utgangspunktet, vil jeg tro. Men da jeg våknet i dag merket jeg at når jeg gikk på do hadde jeg brunt slim i underlivet, kun på papiret, ikke noe som rant osv. Har også merket noe som KAN virke som mensensmerter. Jeg er 17 år og har veldig lite lyst til å bli gravid akkurat nå, og i tillegg har jeg mye angst og paranoia, så er veldig redd akkurat nå.

Noen som har noen råd eller idé om hvor stor faren for at jeg har blitt gravid er, og hvor lenge jeg må vente før jeg kan ta en test?

Som motstander av abort er dette veldig bekymrende for meg, for jeg vet at jeg ikke hadde hatt noe valg. Jeg bor på institusjon, sliter mye psykisk og har hatt en del spisevansker, i tillegg til at jeg går på skole og snart flytter for meg selv. Vet at det "beste" hadde vært å vente på mensen, men jeg holder på å bryte sammen her, og mensen min er ikke helt til å stole på fra før av, pga diverse medisiner.

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...