NyIByen87 Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei. Enkelte ganger får jeg "stikk" nederst i magen på venstre side. Har fått bevisst at jeg ikke har chrons eller cølaki, hva ellers kan det være? Har også en hemroide i tarmen. Har hatt tarmbetennelse flere ganger før i år. Endret 6. september 2011 av NyIByen87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Har hatt sånn stikking på venstre side selv, helt nederst. Men så har det gått over. Tenker bare at det er eggstokkene. Ellers aner jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyIByen87 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2011 Louise: Jeg er mann, så eggstokkene kan utelukkes;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Sorry... måtte bare le av eggstokkene. :gjeiper: Kanskje du har irritabel tykktarm; IBS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå