Gå til innhold

sensurering av pedoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Yellow Taxi

Mennesker som bruker barn slik blir ofte banket og ødelagt i fengsler eller utenfor fengslet av folk som vet hva de har gjort. Så det at alle får vite navnet hans og hva han har gjort er kanskje ikke så gunstig?

Det er hans valg, på en måte kunne det vært modig gjort, med tanke på å gi tidligere seksual forbrytere et annsikt. (forutsatt at han hadde oppført seg som en en all right fyr :) )

Endret av Yellow Taxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker som bruker barn slik blir ofte banket og ødelagt i fengsler eller utenfor fengslet av folk som vet hva de har gjort. Så det at alle får vite navnet hans og hva han har gjort er kanskje ikke så gunstig?

Tja... Sånn er det når svina får lov å slippe ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Tja... Sånn er det når svina får lov å slippe ut igjen...

Ja, det var reflektert. Du vet at en stor del av seksualforbrytere har blitt missbrukt selv? - Kanskje vi skal sperre overgripere inne med offrene sine og kaste nøkkelen da, for å bli kvitt den onde sirkelen av svin mener jeg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var reflektert. Du vet at en stor del av seksualforbrytere har blitt missbrukt selv? - Kanskje vi skal sperre overgripere inne med offrene sine og kaste nøkkelen da, for å bli kvitt den onde sirkelen av svin mener jeg :filer:

Å da så... Ok.. Jaja... Da er det greit. Siden noen var slemme med deg en gang kan du få lov å være slem med så mange du bare orker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på det, jo dummere var tv3. De kunne jo laget en EPIC framstilling her, bare fokusere på det negative om han, og framtsille han som det monsteret! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...