Gå til innhold

sensurering av pedoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste her har sikkert fått med seg at det var en pedo i Robinson og at tv3 sensurerte han. Dette er jo vel og bra, og tv3 får mye creds for dette.

Men er det bare meg som synes det er idiotisk? De hadde en skandale premiere, veldig få seertall. De hadde ikke trengt å sensurere bort fyren, de kunne til og med sagt at sensurering ville ødelegge serien osv. Jeg tror ingen ville klandret dem om de viste han.

Poenget er at om de hadde hatt med pedoen, så ville Robison blitt en hit. Jeg kan garantere at mange flere ville fulgt med! Er det flere enn meg som mener at dette taksik sett var dårlig av tv3? Moralskt sett vet jeg ikke, kanskje det var lurt, orker ikke spekulere så mye på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste her har sikkert fått med seg at det var en pedo i Robinson og at tv3 sensurerte han. Dette er jo vel og bra, og tv3 får mye creds for dette.

Men er det bare meg som synes det er idiotisk? De hadde en skandale premiere, veldig få seertall. De hadde ikke trengt å sensurere bort fyren, de kunne til og med sagt at sensurering ville ødelegge serien osv. Jeg tror ingen ville klandret dem om de viste han.

Poenget er at om de hadde hatt med pedoen, så ville Robison blitt en hit. Jeg kan garantere at mange flere ville fulgt med! Er det flere enn meg som mener at dette taksik sett var dårlig av tv3? Moralskt sett vet jeg ikke, kanskje det var lurt, orker ikke spekulere så mye på det...

Ganske mange ville klandret TV3 hvis de hadde vist ham. Det ville vært svært krenkende overfor ofrene hans og deres pårørende og forsåvidt overfor andre også som har opplevd lignende ting. Ære være TV3 som tenker litt lengre enn til bare seertallene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gjort så god jobb heller, det er jo masse bilder av ham rundt på nettet...

Uansett ås ville mange klandret dem og de ville blitt hetset, det er jeg nestne sikker på. Etter 22/7 har folk blitt mer obs på respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gjort så god jobb heller, det er jo masse bilder av ham rundt på nettet...

Uansett ås ville mange klandret dem og de ville blitt hetset, det er jeg nestne sikker på. Etter 22/7 har folk blitt mer obs på respekt.

jeg lurer på hvordan du mener TV3 skulle klart å sensurere internett?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hvordan du mener TV3 skulle klart å sensurere internett?

Hvordan mener du jeg ville at tv3 skulle sensuere internett?

Jeg mener at tv3 fortsatt hadde mange bilder av han på nettsidene sine etter at nyheten om at de hadde sensurert bildene av ham var kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan mener du jeg ville at tv3 skulle sensuere internett?

Jeg mener at tv3 fortsatt hadde mange bilder av han på nettsidene sine etter at nyheten om at de hadde sensurert bildene av ham var kommet ut.

Du skriver ingenting om at det gjelder bilder på TV3s egne nettsider, så det kunne ikke jeg lukte. Men hvis det er tilfelle er det i så fall talentløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt riktig at de sensurerte han vekk, her veier hensynet til ofrene hans mer en til tv seerene!

Syns de har gjort en god jobb med sensuren jeg, i forhold til det endelige som ble vist på tv altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

De fleste her har sikkert fått med seg at det var en pedo i Robinson og at tv3 sensurerte han. Dette er jo vel og bra, og tv3 får mye creds for dette.

Men er det bare meg som synes det er idiotisk? De hadde en skandale premiere, veldig få seertall. De hadde ikke trengt å sensurere bort fyren, de kunne til og med sagt at sensurering ville ødelegge serien osv. Jeg tror ingen ville klandret dem om de viste han.

Poenget er at om de hadde hatt med pedoen, så ville Robison blitt en hit. Jeg kan garantere at mange flere ville fulgt med! Er det flere enn meg som mener at dette taksik sett var dårlig av tv3? Moralskt sett vet jeg ikke, kanskje det var lurt, orker ikke spekulere så mye på det...

Jeg er overbevist om at det var taktisk lurt av tv3. Da deres omdømme ville fått en bulk i negativ retning dersom de hadde tatt han med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du da fint gjøre selv. Har du ikke en av-knapp?

Jo, jeg har til og med fjernet TV3 fra kanallisten. Dessverre finnes det såpass mange idioter i verden at TV3, og deres like, har livets rett. Blir trist av sånn jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har til og med fjernet TV3 fra kanallisten. Dessverre finnes det såpass mange idioter i verden at TV3, og deres like, har livets rett. Blir trist av sånn jeg...

Det er noe av det latterligste jeg har lest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett på dette i år, men hvordan har de egentlig klart å sensurere ham uten å ødelegge hele serien? Har de sladdet ham, eller bare later de som om han aldri har vært med ved å klippe vekk alt som har med ham å gjøre? Blir ikke handlingen veldig ufullstendig da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg syns det var moralsk feil å sensurere han bort! (at det er feil fra et underholdningsperspektiv er det jo ingen tvil om, - de klippet bort en deltager i ett ferdig program...!)

Han ble dømt og har sonet sin straff. Uavhengig av hva dere syns om straffenivået i Norge så har han fått en juridisk dom, sonet den og blitt vurdert skikket til å bli sluppet tilbake igjen i samfunnet.

Det beste vi lovlydige borgere kan gjøre for at "sånne som han" ikke skal utføre en forbrytelse igjen er og unngå å fortsette og behandle han som en kriminell.

Han fortjener respekt og å bli behandlet som det likeverdige menneske han er!!!

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villanda

Og takk til se og hør sitt nettsted, som ikke fjernet han fra nyhetssaken om årets deltagere etter at han var blitt avslørt som overgriper, og lot han få ligge ut med bildet og fult navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var moralsk feil å sensurere han bort! (at det er feil fra et underholdningsperspektiv er det jo ingen tvil om, - de klippet bort en deltager i ett ferdig program...!)

Han ble dømt og har sonet sin straff. Uavhengig av hva dere syns om straffenivået i Norge så har han fått en juridisk dom, sonet den og blitt vurdert skikket til å bli sluppet tilbake igjen i samfunnet.

Det beste vi lovlydige borgere kan gjøre for at "sånne som han" ikke skal utføre en forbrytelse igjen er og unngå å fortsette og behandle han som en kriminell.

Han fortjener respekt og å bli behandlet som det likeverdige menneske han er!!!

Mennesker som bruker barn slik blir ofte banket og ødelagt i fengsler eller utenfor fengslet av folk som vet hva de har gjort. Så det at alle får vite navnet hans og hva han har gjort er kanskje ikke så gunstig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite om dette på God Kveld, Norge (Jaja, jeg VET. Hadde ikke noe annet å se på, ok? :gjeiper:), og så at de da viste klipp der han hadde fått en slags sladd over seg som bare gjorde hele han utydelig.

Men da jeg så på premieren av Robinson så jeg ikke det i det hele tatt. Jeg mener, jeg så jo ETTER det, og klarte ikke å oppdage mannen en eneste gang. Skjønner jo at de bare kan droppe spørsmålene han fikk i øyrådet og sånn, eller endre hvor bredt de viser alle som sitter der ved å velge andre utsnitt. Men på konkurransene? Når de gjør ting etter tur? Feks bære en kasse opp en bakke, som alle måtte være med på. Skjønner ikke hvor han ble av.

Er sikkert blind, men.

Og hvordan løser de det den dagen han blir stemt ut? "Jeg har valgt å stemme ut *biip*?"

"Ja, *biiip*, da har du fått flest stemmer, så da er det du som må reise hjem"

*stor fargesladd reiser seg og går*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...