AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Nå har jeg slitt med kvalme i over en uke, det har ikke vært oppkast eller diare. Jeg vet det er noe som "går", men da kaster de jo opp og har diare i tillegg. Har tenkt over om det er mye stress for tiden, men jeg kjenner ikke på uro eller stress- selvom det går i ett om dagen. Ifht graviditet så er dette ikke mulig da partner er steril. Hadde han ikke vært det ville eg nok ha vært urolig for at det var det- har to barn fra tidligere og syns symptomene ligner. Uansett; nå er eg redd for at det er noe alvorlig (tenker kreft eller noe anna). Jeg får jo i meg mat, men det smaker ikke og det ender med at eg kaster det i stedefor å spise opp. Noen formening om hva det kan være???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Du kan prøve å spise sukkerbiter. =) det hjelper meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Det vil kanskje være en fordel å hvertfall sjekke om du er gravid fordet om din mann er steril. Det er jo en tråd her som en mann skriver om at kona er gravid men han er sterilisert. Og han går utifra at hun ikke har vært utro. Det skader ikke å ta en test for å utelukke 100% hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Det vil kanskje være en fordel å hvertfall sjekke om du er gravid fordet om din mann er steril. Det er jo en tråd her som en mann skriver om at kona er gravid men han er sterilisert. Og han går utifra at hun ikke har vært utro. Det skader ikke å ta en test for å utelukke 100% hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Ts her. Nå har eg iallefall spist sukkerbiter, uten at det halp. Men takk for tips! Må kanskje ta en test ja, om ikkje eg "får besøk" snart...... Puhuuu, satse på at da er stress og uro som eg ikkje e bevisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå