Gå til innhold

Har julebrusen komt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selger den på Rema 1000.

Takk! Har ikke sett den på Rema 1000 i Bergen, men får lete videre på flere rema'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Har ikke sett den på Rema 1000 i Bergen, men får lete videre på flere rema'er :)

Har du sett på Spar eller Meny? Hvis du mot all formodning ikke skulle finne på de butikkene, finnes den ihvertfall på både Safari og Obs på Lagunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har de Hamar & Lillehammer julebrus i Bergen tro?

Alle Spar og Joker skal ha det i sortimentet, og Obs på Lagunen har også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Alle Spar og Joker skal ha det i sortimentet, og Obs på Lagunen har også :)

Nice! Danke schön! (selv om jeg ikke skal ha tak i før nærmere jul :fnise: Panlegging er tingen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker?:) I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass.

Hvor på vestlandet bor du da?

Jeg bor litt utenfor haugesund, og her er Ringnes sin julebrus kommet på kiwi og statoilstasjoner. Ringnes er den beste, så jeg ble overlykkelig da jeg så det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på vestlandet bor du da?

Jeg bor litt utenfor haugesund, og her er Ringnes sin julebrus kommet på kiwi og statoilstasjoner. Ringnes er den beste, så jeg ble overlykkelig da jeg så det! :D

Og på Joker. :)

Er dog uenig i at Rignes er den beste, smak og behag. Av rød julebrus så er den fra Grans en favoritt, Oskar syltes på andre plass og Borg på tredje. Jeg har kun smakt 3 brune: Fra borg, Lillehammer og hamar og Dahls. Borg var godkjent, Dahls var oppskrytt, og Lillehammer og hamar smaker himmelsk. :D

Endret av digitalw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...