AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #61 Del Skrevet 31. oktober 2011 Selger den på Rema 1000. Takk! Har ikke sett den på Rema 1000 i Bergen, men får lete videre på flere rema'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 1. november 2011 #62 Del Skrevet 1. november 2011 Takk! Har ikke sett den på Rema 1000 i Bergen, men får lete videre på flere rema'er Har du sett på Spar eller Meny? Hvis du mot all formodning ikke skulle finne på de butikkene, finnes den ihvertfall på både Safari og Obs på Lagunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #63 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har de Hamar & Lillehammer julebrus i Bergen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thorn Skrevet 1. november 2011 #64 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har de Hamar & Lillehammer julebrus i Bergen tro? Alle Spar og Joker skal ha det i sortimentet, og Obs på Lagunen har også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #65 Del Skrevet 1. november 2011 Alle Spar og Joker skal ha det i sortimentet, og Obs på Lagunen har også Nice! Danke schön! (selv om jeg ikke skal ha tak i før nærmere jul Panlegging er tingen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kite Skrevet 1. november 2011 #66 Del Skrevet 1. november 2011 Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker? I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass. Hvor på vestlandet bor du da? Jeg bor litt utenfor haugesund, og her er Ringnes sin julebrus kommet på kiwi og statoilstasjoner. Ringnes er den beste, så jeg ble overlykkelig da jeg så det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 1. november 2011 #67 Del Skrevet 1. november 2011 Det ligger en Safari i Sandviken også, og på Fantoft, for Bergensboere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
digitalw Skrevet 3. november 2011 #68 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hvor på vestlandet bor du da? Jeg bor litt utenfor haugesund, og her er Ringnes sin julebrus kommet på kiwi og statoilstasjoner. Ringnes er den beste, så jeg ble overlykkelig da jeg så det! :D Og på Joker. Er dog uenig i at Rignes er den beste, smak og behag. Av rød julebrus så er den fra Grans en favoritt, Oskar syltes på andre plass og Borg på tredje. Jeg har kun smakt 3 brune: Fra borg, Lillehammer og hamar og Dahls. Borg var godkjent, Dahls var oppskrytt, og Lillehammer og hamar smaker himmelsk. :D Endret 3. november 2011 av digitalw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå