Gå til innhold

Har julebrusen komt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hansa julebrus (på glassflaske!) har kommet her i alle fall, og den er sååå GOD! :nigo: Jeg har dobbelsjekket, for sikkerhets skyld! ;)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handla julebruser fra Hamar Lillehammer bryggeri på meny på Askøy i fjor og forfjor! :) Ryktes at det er et par butikker i Bergen som har den og!! :)

Den er på gatekjøkkenet i Bardu i Troms også. Den var i alle fall det i fjor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerums julebrus så jeg på Rimi litt ovenfor Torgallmenningen i Bergen i går :) (Opp mot Johanneskirken der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hamars julebrus er i grunnsortimentet til alle Spar, Eurospar og Jokerbutikker i hele landet, så den burde jo være mulig å få fatt i overalt! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen fortsatt lurer: Hamar Lillehammer julebrusen har nå kommet i 1,5 og 0,5 liter plastflasker og 0,33 liters glassflasker på min lokale Sparbutikk i Bergensområdet! Og den var like god som i fjor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den også kommet :hoppendeglad: (selv om jeg ikke har drukket den enda)

Har sett både (den eneste ordentlige julebrusen) Hamar Lillehammer brusen, dahls julebrus og en rødbrus-julebrus! Nå nærmer vi oss jul folkens :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker?:) I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ihvertfall sett Ringnes på Spar og Meny, mener jeg. Og hvis vi kommer inn igjen på Lagunen etter brannalarmen, kan jeg sjekke om de har på Obs'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker?:) I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass.

Flere som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger den på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...