Rumle Skrevet 14. oktober 2011 #41 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hansa julebrus (på glassflaske!) har kommet her i alle fall, og den er sååå GOD! Jeg har dobbelsjekket, for sikkerhets skyld! Endret 14. oktober 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 14. oktober 2011 #42 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som vet om når lerum julebrus kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 14. oktober 2011 #43 Del Skrevet 14. oktober 2011 Grans julebrus har kommet heeer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 14. oktober 2011 #44 Del Skrevet 14. oktober 2011 Grans julebrus har kommet heeer nå wooho! da må man jo ut å kjøpe det for helga :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevas Skrevet 14. oktober 2011 #45 Del Skrevet 14. oktober 2011 Handla julebruser fra Hamar Lillehammer bryggeri på meny på Askøy i fjor og forfjor! Ryktes at det er et par butikker i Bergen som har den og!! Den er på gatekjøkkenet i Bardu i Troms også. Den var i alle fall det i fjor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 14. oktober 2011 #46 Del Skrevet 14. oktober 2011 Lerums julebrus så jeg på Rimi litt ovenfor Torgallmenningen i Bergen i går (Opp mot Johanneskirken der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 14. oktober 2011 #47 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hamars julebrus er i grunnsortimentet til alle Spar, Eurospar og Jokerbutikker i hele landet, så den burde jo være mulig å få fatt i overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #48 Del Skrevet 15. oktober 2011 Lerum julebrus på rema :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 16. oktober 2011 #49 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hamar og Lillehamer julebrus kommer på mandag etter det jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #50 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hansa på Rema 1000 og Borg på Rimi her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 16. oktober 2011 #51 Del Skrevet 16. oktober 2011 gleder meg til julebrusen kommer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 16. oktober 2011 #52 Del Skrevet 16. oktober 2011 Komt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. oktober 2011 #53 Del Skrevet 16. oktober 2011 CBs og sørlandets julebrus er på plass på sørlandet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 21. oktober 2011 #54 Del Skrevet 21. oktober 2011 Om noen fortsatt lurer: Hamar Lillehammer julebrusen har nå kommet i 1,5 og 0,5 liter plastflasker og 0,33 liters glassflasker på min lokale Sparbutikk i Bergensområdet! Og den var like god som i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2011 #55 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dahls julebrus ble observert på Prix Flatåsen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 23. oktober 2011 #56 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her er den også kommet (selv om jeg ikke har drukket den enda) Har sett både (den eneste ordentlige julebrusen) Hamar Lillehammer brusen, dahls julebrus og en rødbrus-julebrus! Nå nærmer vi oss jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #57 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker? I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thorn Skrevet 24. oktober 2011 #58 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ihvertfall sett Ringnes på Spar og Meny, mener jeg. Og hvis vi kommer inn igjen på Lagunen etter brannalarmen, kan jeg sjekke om de har på Obs'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #59 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker? I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass. Flere som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 31. oktober 2011 #60 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det noen som kan fortelle meg om det har sett Ringnes julebrus og i så fall på hvilke butikker? I fjor var jeg innom kanskje 8 ulike kjeder tre steder på vestlandet uten å finne den noen plass. Selger den på Rema 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå