Fluffe Skrevet 5. oktober 2011 #21 Del Skrevet 5. oktober 2011 http://dt.no/nyheter/na-kommer-jula-1.6532720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. oktober 2011 #22 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommer til å savne Hamar julebrus Så vidt meg bekjent er den kun å oppdrive øst for Haukelifjell, og nå er jeg tilbake i de vestlige trakter Husker jeg var avhengig av den under eksamenslesinga før jul i fjor!! Jeg kjøpte den i Kristiansand i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #23 Del Skrevet 6. oktober 2011 Seriøst folkens, det er HØSTFERIE og dere vil ha julebrus.. De har Halloween-brus på REMA. Kjøp det.Vent til jul med den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. oktober 2011 #24 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skjønner at det kan bli tidlig for noen, men julebrusen fra Hamar kunne jeg gjerne drukket hele året! Beste som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 8. oktober 2011 #25 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er allerede julebrus på kiwi her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #26 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva slags type da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 9. oktober 2011 #27 Del Skrevet 9. oktober 2011 Deet husker jeg ikke. Gikk bare forbi, tror det var noe blått på etiketten hvis det sier deg noe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. oktober 2011 #28 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, gjør igrunn ikke det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 9. oktober 2011 #29 Del Skrevet 9. oktober 2011 Haha, det er vel egentlig ikke så rart :gjeiper: Sjekka på kiwi der du bor da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 10. oktober 2011 #30 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dahls Julebrus så jeg på en Shell i Trondheim i går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 10. oktober 2011 #31 Del Skrevet 10. oktober 2011 Seriøst folkens, det er HØSTFERIE og dere vil ha julebrus.. De har Halloween-brus på REMA. Kjøp det.Vent til jul med den andre. Jeg har også sett halloween-brusen på rema, men ville ikke kjøpe den for den så såå ekkel ut. Hehe.. Drikker vanligvis ikke brus heller. Men tror jeg skal spandere på meg en julebrus 1.advent om det er i desember. Julebrus og Julepynting Gleder meg litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 10. oktober 2011 #32 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ringnes opplyser om at Hamar og Lillehammer julebrus lanseres 17 oktober 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #33 Del Skrevet 10. oktober 2011 TS her! Nå kan jeg informere om at de fleste "vanlige" julebrusene her på vestlandet er å finne på Safari og på Meny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 10. oktober 2011 #34 Del Skrevet 10. oktober 2011 Julebrusen er kommet til østfold. Så den på rema i sted Kjøpte ikke! Får vente. Må nesten holde seg til vann frem til 1.advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #35 Del Skrevet 11. oktober 2011 TS her! Nå kan jeg informere om at de fleste "vanlige" julebrusene her på vestlandet er å finne på Safari og på Meny! Dahls også? Har bare hørt om Bunnpris som tar den inn tidligere år. Venter til advent med å drikke den, men må vite hvor de har den riktige. Kiwi har fått inn Hansa sin julebrus nå, så jeg, men den er liksom ikke god nok i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #36 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er bare en god julebrus og det er den fra CB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. oktober 2011 #37 Del Skrevet 11. oktober 2011 HAMAR LILLEHAMMER ER BEST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 12. oktober 2011 #38 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Kjøpte Hansa sin julebrus på Coop Extra på Danmarksplass i Bergen for noen dager siden De hadde også disse halvlitersflaskene med rød kork, tror etiketten er mørkeblå med snøfnugg på. Så ikke så nøye på de, bare røska med meg Hansabrusen! Endret 12. oktober 2011 av Lumos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candide Skrevet 12. oktober 2011 #39 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kjøpte Hansa sin julebrus på Coop Extra på Danmarksplass i Bergen for noen dager siden De hadde også disse halvlitersflaskene med rød kork, tror etiketten er mørkeblå med snøfnugg på. Så ikke så nøye på de, bare røska med meg Hansabrusen! Åh, de mørkeblå med snøfnugg på er Lerum! Da får jeg nesten ta meg en tur til Danmarksplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #40 Del Skrevet 12. oktober 2011 Når jeg bestilte drikkevarer fra Ringnes til Statoil stasjonen jeg jobber ved, ga de meg i hvert fall valget mellom to. Hamar julebrus og en til. Husker ikke hvem.. Så vi får julebrus neste uke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå