Gå til innhold

Har julebrusen komt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer til å savne Hamar julebrus :daane:

Så vidt meg bekjent er den kun å oppdrive øst for Haukelifjell, og nå er jeg tilbake i de vestlige trakter :snurt:

Husker jeg var avhengig av den under eksamenslesinga før jul i fjor!! :sikle:

Jeg kjøpte den i Kristiansand i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst folkens, det er HØSTFERIE og dere vil ha julebrus..

De har Halloween-brus på REMA. Kjøp det.Vent til jul med den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan bli tidlig for noen, men julebrusen fra Hamar kunne jeg gjerne drukket hele året! Beste som er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deet husker jeg ikke. Gikk bare forbi, tror det var noe blått på etiketten hvis det sier deg noe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst folkens, det er HØSTFERIE og dere vil ha julebrus..

De har Halloween-brus på REMA. Kjøp det.Vent til jul med den andre.

Jeg har også sett halloween-brusen på rema, men ville ikke kjøpe den for den så såå ekkel ut. Hehe.. Drikker vanligvis ikke brus heller.

Men tror jeg skal spandere på meg en julebrus 1.advent om det er i desember. Julebrus og Julepynting ;) Gleder meg litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Nå kan jeg informere om at de fleste "vanlige" julebrusene her på vestlandet er å finne på Safari og på Meny! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebrusen er kommet til østfold. Så den på rema i sted :hjerter_rundt:

Kjøpte ikke! Får vente. Må nesten holde seg til vann frem til 1.advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Nå kan jeg informere om at de fleste "vanlige" julebrusene her på vestlandet er å finne på Safari og på Meny! :duskedame:

Dahls også? Har bare hørt om Bunnpris som tar den inn tidligere år. Venter til advent med å drikke den, men må vite hvor de har den riktige. :ler:

Kiwi har fått inn Hansa sin julebrus nå, så jeg, men den er liksom ikke god nok i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte Hansa sin julebrus på Coop Extra på Danmarksplass i Bergen for noen dager siden :) De hadde også disse halvlitersflaskene med rød kork, tror etiketten er mørkeblå med snøfnugg på. Så ikke så nøye på de, bare røska med meg Hansabrusen! :rodmer:

Endret av Lumos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candide

Kjøpte Hansa sin julebrus på Coop Extra på Danmarksplass i Bergen for noen dager siden :) De hadde også disse halvlitersflaskene med rød kork, tror etiketten er mørkeblå med snøfnugg på. Så ikke så nøye på de, bare røska med meg Hansabrusen! :rodmer:

Åh, de mørkeblå med snøfnugg på er Lerum! :) Da får jeg nesten ta meg en tur til Danmarksplass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte drikkevarer fra Ringnes til Statoil stasjonen jeg jobber ved, ga de meg i hvert fall valget mellom to. Hamar julebrus og en til. Husker ikke hvem.. Så vi får julebrus neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...